En weer open.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:27 schreef Bupatih het volgende:
Dicht!
Ja, dat snap ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:30 schreef Paltos het volgende:
Dat zijn Calvin und Hobbes, Erik!
Wat is dit nu weer voor opmerking?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het maar triest dat de meeste mensen niet een klein beetje variatie aankunnen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor opmerking?![]()
Bupa zei dat zomaar uit het niets.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor opmerking?![]()
Het kwam uit je sig, snikkelslikker!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bupa zei dat zomaar uit het niets.![]()
Ik wist toevallig dat het uit C&H kwam, maar of het relevant was?![]()
Wat is dat nuweer voor onzin?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:52 schreef Bupatih het volgende:
En het is trouwens 'some' en niet 'most'. HA!
De correcte term is "snikkelsmikkelaar"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kwam uit je sig, snikkelslikker!
KIJK!!!!
Ik doe wel vaker gekke dingen. Lekker gek.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Gewoon, wat bedoel je ermee? Ik kon 'em niet plaatsen.
Ik voel me echt bekeken door Google.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kwam uit je sig, snikkelslikker!
KIJK!!!!
Correct, correct?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:54 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De correcte term is "snikkelsmikkelaar"![]()
Lekker boeiend.quote:
Samenvatting:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Lekker boeiend.![]()
Ik had er toch niet "Calvin" achter gezet? Nou? Nou?
Wat als ik die quote nu aangepast had aan mijn persoonlijke ervaring, of zo? Mag dat niet? Nou? Nou?
![]()
Nu ga je wel zeggen dat ik zei dat de quote uit Calvin & Hobbes kwam.![]()
Ik zei nooit dat het een letterlijke quote was, of wel soms? Nou? Nou?
Ja, oké, lekker boeiend, een quote is altijd letterlijk de quote. Ik zei nooit dat het een quote was.![]()
Ik zei alleen C&H. Ja. Dat kan veel betekenen.In dit geval dus dat het gebaseerd was op een quote uit C&H.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |