Jij gaat ook altijd zo los in MJ topics over Madonna etc, dus ik vind jou niet de aangewezen persoon om kritiek te leverenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:00 schreef Hapertje het volgende:
In het Anja-topic ga je wel verder hoor BVO!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:03 schreef PeRi het volgende:
Nah ik mis Genelva totaal niet hoor.
Ah, oke, dan zijn we eruit. Madonna kan onwijs goed zingen en Anja niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:03 schreef Hapertje het volgende:
Anja kan technisch goed zingen... dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar echt zingen kan ze niet... oftewel, het is tecnisch maar zonder gevoel. Net als een Celine Dion, een Mariah Carey. Ik hou van breekbare zang. Zoals bijvoorbeeld Madonna... absoluut geen topzangeres, maar als zij iets emotioneels zingt (Promise To Try, Take A Bow en noem maar op) dan raakt mij dat, omdat het gemeend en echt is. Anja zingt toonladders, maar geen emotie!
Alleen als het terecht is. Hoe Henk steeds zit te fappen op Melanie terwijl het geen gehoor is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
En het is toch juist leuk als iemand lekker gedreven zijn favoriet bijstaat.
Dat heet jennen. Ik vind jou vaak een zeur, die nergens de humor van in kan zien. Die MJ-fans zijn gewoon heerlijk om op de kast te krijgen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij gaat ook altijd zo los in MJ topics over Madonna etc, dus ik vind jou niet de aangewezen persoon om kritiek te leveren.
Het was echt Goldfinger hoor. Die begint zo bombastisch met van die blazers (zoals de tape die per ongeluk gestart werd). License to Kill (volgens mij ook de versie zoals in X-Factor) begint juist heel rustig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Tof, dat sterkt mijn zelfvertrouwen![]()
Nu ga ik beide liedjes downen. Wat ik hoorde was "Taaaaaa daaaaa tataadaadadaaaaa!!
Ja, dat snap ik ook niet. Ik had het ook meer over de BVO/Anja-kwestie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als het terecht is. Hoe Henk steeds zit te fappen op Melanie terwijl het geen gehoor is.
Lezen! Ik zeg juist dat ze niet goed kan zingen, maar ze maakt er iets eigens van! Het is persoonlijk. Dat is iets anders dan wat jij beweert!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, oke, dan zijn we eruit. Madonna kan onwijs goed zingen en Anja niet.
![]()
Er is een verschil tussen humor en jennen. Je bent soms écht heel vervelend want ohwee als iemand iets over Madge zegt. Maar zelf mag je altijd maar rondspuien wat je vind.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:05 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat heet jennen. Ik vind jou vaak een zeur, die nergens de humor van in kan zien. Die MJ-fans zijn gewoon heerlijk om op de kast te krijgen.
Sarcasme snap je nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Lezen! Ik zeg juist dat ze niet goed kan zingen, maar ze maakt er iets eigens van! Het is persoonlijk. Dat is iets anders dan wat jij beweert!
Alle kandidaten worden opgehemeld alsof het wereldsterren zijn maar alleen bij Anja, Sharon en X6 (die laatste op basis van de afgelopen weken en niet vanavond) was dat terecht.... de rest is gewoon echt zware middelmaat en soms nog daaronderquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als het terecht is. Hoe Henk steeds zit te fappen op Melanie terwijl het geen gehoor is.![]()
Wat is er heel zielig aan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef Hapertje het volgende:
Interpreteer wat je wilt CDP, maar je bent nu wel heel zielig bezig!
Inderdaad, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef Hapertje het volgende:
Melanie en Hearts in de sing-off... Melanie eruit!
Dat belooft veel voor de verdere carriere van de kandidaten! Van Idols 4-deelnemers horen we niets meer, van Idols 3 ook niet bepaald. Boris is geflopt, Hind is spoorloos, Dewi totaal verdwenen. Jamai, Jim en Ron zitten in musicals.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alle kandidaten worden opgehemeld alsof het wereldsterren zijn maar alleen bij Anja, Sharon en X6 (die laatste op basis van de afgelopen weken en niet vanavond) was dat terecht.... de rest is gewoon echt zware middelmaat en soms nog daaronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |