Discriminatie!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt geen kleurtje dus jij mag dat niet bepalen
Ik 'jen' alleen maar. Volgens Hapertje mag dat.quote:
Niet als je mod bent! De scheidsrechter! De bemiddelaar! De ordehandhaver!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik 'jen' alleen maar. Volgens Hapertje mag dat.
Ik ga voor Christian, Sharon en Anja. X6 mag zich volgende week bewijzen, vind ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Richy ook erg leuk vanavond. Ik merk aan mezelf dat ik toch echt ga voor de 3 jonge solisten.
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:59 schreef Hapertje het volgende:
Nick Schilder is Nick van Nick en Simon. Met een album al 33 weken in de album top 30 volgens mij...
Ja wat verwacht je ook in een land waar Jan Smit en Frans Bauer ook zo'n beetje continu in de album top huppeldepup staan.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:59 schreef Hapertje het volgende:
Nick Schilder is Nick van Nick en Simon. Met een album al 33 weken in de album top 30 volgens mij...
Maar hij ziet er wel leuk uitquote:Op zondag 14 januari 2007 01:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[afbeelding]
-->
[afbeelding]
Hij zong ook gewoon vals in de liveshows.
Snap nog steeds niet waarom Alice doorging ipv hemquote:Op zondag 14 januari 2007 01:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[afbeelding]
-->
[afbeelding]
Hij zong ook gewoon vals in de liveshows.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |