quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:12 schreef RijstNatie het volgende:
Als je dan toch een cafe sport wilt doen, ga dan poolen zuipen... daar moet je nog teminste tactisch inzicht en skills tonen![]()
Darten![]()
Ja, maar de gothics gebruiken geen dartbord, maar zichzelf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef Mustard_Man het volgende:
alleen tokkies en gothics darten
Ah de eerste darter is gearriveerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:15 schreef Sander-B het volgende:
Bedankt voor het informeren. Wil je nu een snoepje of wat?
Snooker is voor mensen die alleen maar kunnen pottenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:15 schreef Knoekie het volgende:
Poolen is ook voor josti's, echte mannen snookeren
Ik ben er zelf ook geen held in hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snooker is voor mensen die alleen maar kunnen potten(daarom ben ik er mee gestopt lol)
Dat doet de TS toch ook?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:31 schreef JaapAllday het volgende:
Als je darten niet leuk vindt, dan kijk je toch gewoon iets wat je wel leuk vindt. Laat mensen die darten wel leuk vinden gewoon in hun waarde.
Toch vereist snooker meer tactisch inzicht dan poolen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snooker is voor mensen die alleen maar kunnen potten(daarom ben ik er mee gestopt lol)
Voor darten moet je een enorm rekenvermogen bezitten en ook een goede oog-handcoördinatie. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:12 schreef RijstNatie het volgende:
Als je dan toch een cafe sport wilt doen, ga dan poolen... daar moet je nog teminste tactisch inzicht en skills tonen![]()
Darten![]()
Kroegtijgers.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:42 schreef StefanP het volgende:
Het zijn voornamelijk kroegtijgers die darten. Of ze dus echt 's werelds beste zijn, betwijfel ik, aangezien niemand anders die sport beoefent
dus lollerkuuul pwnt de dartpijltjes in de ganse roos als ik het zo inschatquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:09 schreef Maikuuul het volgende:
Boeiend
je spreekt jezelf wel een beetje tegen hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:42 schreef StefanP het volgende:
Het zijn voornamelijk kroegtijgers die darten. Of ze dus echt 's werelds beste zijn, betwijfel ik, aangezien niemand anders die sport beoefent
Jij ziet er heulemaal niet uit als een darteresse!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
je spreekt jezelf wel een beetje tegen he
ik kan goed darten.
(als ik geen gebroken hand heb)
==> geen kroegtijger
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij ziet er heulemaal niet uit als een darteresse!![]()
De meeste zien er lelijk uit en komen in de richting van een onzijdig persoon. En je hebt gewoon knappe damesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
hoe ziet een darteresse er uit dan ?
Zien er ongeveer net zo uit als de mannelijke variantquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
hoe ziet een darteresse er uit dan ?
Mag je trots op zijn hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef Mirage het volgende:
hahahaha
wordt ik hier noui voor leugenaar uitgemaakt of voor hetje ?
nou ja het maakt ook niet uit.
Punt blijft dat darten wel degelijk een sport is.
Net als dammen en schaken overigens,
wat ik beiden ook heb gedaan.
Ben zelfs op verzoek uitgekomen voor een vereniging en heb zelfs in de krantgestaan.
quote:
Ach, denk erover wat je zelf wilt denken, maar je bent gewoon een Tokkie. Feit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef Mirage het volgende:
hahahaha
wordt ik hier noui voor leugenaar uitgemaakt of voor hetje ?
nou ja het maakt ook niet uit.
Punt blijft dat darten wel degelijk een sport is.
Net als dammen en schaken overigens,
wat ik beiden ook heb gedaan.
Ben zelfs op verzoek uitgekomen voor een vereniging en heb zelfs in de krantgestaan.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach, denk erover wat je zelf wilt denken, maar je bent gewoon een Tokkie. Feit.
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
SBS6 maakt hoogtijdagen mee. Al het campingvolk zit voor de buis voor darten en schaatsen.
ik dacht dat dat zowieso al de bedoeling was ??quote:Op zondag 14 januari 2007 00:16 schreef Kaspertjens het volgende:
Ik snap dat gooien niet zo, ze kunnen veel beter naar het bord toelopen en de pijl bevestigen waar ze het hebben willen, klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |