Van deze heb ik nog nooit gehoord, en ook nooit gezien. Al klonk het introliedje wel leuk.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:20 schreef Conorach het volgende:
Òf ik heb er overheen gelezen, òf er mist nog een essentieel item hier:
De Bluffers, met de dictatoriale Clandestino en zijn evil robot Sillikoon
http://www.youtube.com/watch?v=RFb_fFSCf-4
Ik zou het niet snappen als ouders van nu de tekenfilms zoals Winxquote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat er tegenwoordig op is, is allemaal onzin. Denk dat de ouders het ook graag hebben als boes boes, dommel etc etc weer terug de buis op komt. En de kinderen vinden het vast ook geweldig![]()
net als wij toen![]()
Zat in dat programma ook niet ene Minoes/Minousquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:30 schreef R2k2 het volgende:
Grinz, ook hier komen weer de nodige herrinneringen van kindernet, maar ook telekids weer boven...
Maar nu had je vroeger ook een kinderprogramma van de publieke omroep dat op zaterdag ochtend werdt uitgezonden op Ned 1, en werdt gepresenteerd door Bas Westerweel...
Weet iemand nog hoe dit heet??
Volgens mij denk jij aan het schoolTV-Weekjournaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zat in dat programma ook niet ene Minoes/MinousEn iets met een telefooncel ofzo ?
![]()
Vaag moet ik ook denken aan een kraaiende haan![]()
Nee SchoolTVWeekjournaal (het bestaat nog zag ik vrijdagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef R2k2 het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij aan het schoolTV-Weekjournaal.
(Was het enige TV half-uurtje in de klas)
Maar ik weet nog wel dat je mee kon doen met een spelletje waarbij je een sokoban poppetje met je telefoon kon besturen...
En dit werdt later vervangen door "mario kart" geloof ik...
En Macross niet te vergeten... oh man... elke zaterdag en zondagochtend voor de buis..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hetgene waar ik mee opgegroeid ben wat voornamelijk de series op sky channel. Denk hierbij aan:
-Funfactory
-DJ-Cat show
Tekenfilms zoals:
-He-Man
-The transformers (generation 1)
-Blackstar (ja wie kent die nog ?? )
-Jace and the wheeled warriors.
-ThunderCats
-Ring Raiders
-Juliecies ? (weet de naam niet meer zo goed)
Ja, dat waren mijn helden vroeger. Waar is die goeie ouwe tijd![]()
Bedankt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Piles het volgende:
Dommel heb ik een DVD van (van de nieuwsgroepen)
Maar geen idee waar hij te koop is. Van Alfred J Kwak zijn ook DVD's
Wacky Racesquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef Dark_Killah het volgende:
Dommel was goed ja, maar ook een soort racentekenfilm waarbij een hond en zijn baasje aan het racen waren en altijd op een grappige manier verloren, muffy ofzo?
verder: flinstones enz enz.
Uiteraard wacky races en dan natuurlijk ook stop the pidgeon ofzo, met die geinige hond mutly die zo sneaky kan lachen. Wij hebben cartoon network en boomerang, op deze zenders komen die toppers allemaal nogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |