ja oke, zo las ik het even niet....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
van belang is het natuurlijk wel. Aangezien dat een doodsoorzak KAN zijn
Zou het kunnen zijn dat hij op de afgebeelde locatie hieronder is gevonden? In ieder geval zou het zoiets geweest moeten zijn. Het is dus ongeveer 3 minuten lopen (150m) vanaf de locatie waar hij oud & nieuw vierde.quote:Daen werd gevonden tussen de wal en een sloopschip, zo'n 150 meter van de plek waar Daen nieuwjaar vierde en verdween. Duikers hadden dit gebied al meerdere malen doorzocht, maar pas vandaag werd het lichaam gevonden.
dat had ik al van je begrepen, maar het kan wel zijn dat iemand iets in zijn drinken heeft gedaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:00 schreef Nega het volgende:
Bedankt voor steunbetuigingen,
kan die reactie van donald_dick worden verwijderd?
Daen was geen drugsmannetje, dus dat kan worden uitgesloten.
Bedankt.
oeps sorry emmy, dat sloeg niet op jouw post, maar op mijn eigen post die er eerst stondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:18 schreef emmy het volgende:
Nee, voor Daen doet het er niet meer toe, maar er worden tegenwoordig allerlei eisen gesteld aan feesten, waardoor ouders hopen dat hun kinderen er veilig heen kunnen gaan.
Er zijn beveiligers, EHBO en allerlei andere verplichtingen, maar toch kan zoiets dan gebeuren.
Ik vind dat uitgezocht moet worden of hier iemand iets te verwijten valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |