Ik heb dat probleem ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:24 schreef tonja het volgende:
Als het muisje gewond is kan je er beter een einde aan maken. Alleen zou ik niet weten hoe. Ikzelf zou het niet kunnen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem aan dat je geen slaapmiddel en mogelijkheid hebt om het beestje eerst netjes in slaap te brengen om vervolgens een overdosis toe te dienen.Don't hurry, be crappy!
d'r op stampenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:24 schreef tonja het volgende:
Als het muisje gewond is kan je er beter een einde aan maken. Alleen zou ik niet weten hoe. Ikzelf zou het niet kunnen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hurry, be crappy!
Inmiddels zit er wat leven in en drinkt hij. Hij heeft wel een flinke wond op zijn kop.. Of er verder schade is kan ik zo niet zien..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:38 schreef DarkElf het volgende:
misschien is hij gewoon erg geschrokke en in shock en heeft ie wel meer nodig dan een uur om bij te komen
heeft hij wonden? of tandengaatjes, bloedt hij?
dat hoeft helemaal niet hoor... de kans is natuurlijk wel groot maar voor hetzelfde geldt had die kat hem pas net vast....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou me eerder schuldig voelen over het in leven laten van een beestje dat vrijwel zeker inwendige verwondingen heeft en een lange lijdensweg tegemoet kan zien...
Handige site!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:35 schreef tonja het volgende:
Ik heb even gegoogled en ben dit tegen gekomen, maar ik zou dat dus nooit kunnen.
http://forum.dierenparadijs.be/index.php?showtopic=15925
Misschien een goed idee. Voor het geval ze hier een gewoonte van willen maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:56 schreef Isegrim het volgende:
Om dit in de toekomst te voorkomen, kun je overigens besluiten om de kat een belletje om te hangen, dan zijn muizen en andere beestjes van tevoren gewaarschuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |