ow oke, dan had ik het verkeerd begrepen....quote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef TwyLight het volgende:
Mja wat ik bedoelde is eigenlijk dat hij als argument geeft dat hij een apart topic mag hebben is omdat hij ook andere accessoires heeft, maar die bied die net zo goed aan in het centrale topic dus is het een beetje dubbel.
Maarja, jij bent de baas![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:18 schreef nelisb het volgende:
wat een snelle service weer!
thanks again
Er staat toch in de OP dat het er een met een harde schijf moet zijn...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef jpg97 het volgende:
[GEZ] Xbox 1
Ik snap iets niet.. er wordt nergens aangegeven dat het om een omgebouwde xbox gaat...
Waar denk je dat die hardeschijf voor is? Legale plaatjes van jonge katjes?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef jpg97 het volgende:
[GEZ] Xbox 1
Ik snap iets niet.. er wordt nergens aangegeven dat het om een omgebouwde xbox gaat...
xbox1 is standaard met HDD.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er staat toch in de OP dat het er een met een harde schijf moet zijn...
quote:Memory / StorageRAM installed size 64 MB
Cache size 128 KB
HDD Capacity 8 GB
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:28 schreef Dizer het volgende:
WTF? Een xbox is nooit standaard met HD. 360 kan wel standaar dmet HD.
Geldt dus ook voor jou. Hij vraagt specifiek om er een met een HD erbij... erbij... als EXTRA.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]don't speak of things you know nothing about... waar zet je dan je savegames op einstein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |