ow oke, dan had ik het verkeerd begrepen....quote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef TwyLight het volgende:
Mja wat ik bedoelde is eigenlijk dat hij als argument geeft dat hij een apart topic mag hebben is omdat hij ook andere accessoires heeft, maar die bied die net zo goed aan in het centrale topic dus is het een beetje dubbel.
Maarja, jij bent de baas![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:18 schreef nelisb het volgende:
wat een snelle service weer!
thanks again
Er staat toch in de OP dat het er een met een harde schijf moet zijn...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef jpg97 het volgende:
[GEZ] Xbox 1
Ik snap iets niet.. er wordt nergens aangegeven dat het om een omgebouwde xbox gaat...
Waar denk je dat die hardeschijf voor is? Legale plaatjes van jonge katjes?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef jpg97 het volgende:
[GEZ] Xbox 1
Ik snap iets niet.. er wordt nergens aangegeven dat het om een omgebouwde xbox gaat...
xbox1 is standaard met HDD.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er staat toch in de OP dat het er een met een harde schijf moet zijn...
quote:Memory / StorageRAM installed size 64 MB
Cache size 128 KB
HDD Capacity 8 GB
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:28 schreef Dizer het volgende:
WTF? Een xbox is nooit standaard met HD. 360 kan wel standaar dmet HD.
Geldt dus ook voor jou. Hij vraagt specifiek om er een met een HD erbij... erbij... als EXTRA.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]don't speak of things you know nothing about... waar zet je dan je savegames op einstein?
Waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:32 schreef jpg97 het volgende:
Omdat er ook XBOX 1 consoles zijn waar de originele HDD eruit is gehaald![]()
Als je nou eerst even zelf zoekt inplaats van wijsneus uit te hangen en metquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:28 schreef Dizer het volgende:
WTF? Een xbox is nooit standaard met HD. 360 kan wel standaar dmet HD.
NPquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:46 schreef TwyLight het volgende:
Ja sorry, maar ik word er niet goed van als iemand praat waar die geen verstand van heeft en dan ook nog op die toon.
excuses.
En als je nou eens goed leest voordat je zo gaat reageren als een opgefokte kip. Hij vraagt specifiek om een hardeschijf erbij. Als extra. Begrijp dat eerst even ok?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je nou eerst even zelf zoekt inplaats van wijsneus uit te hangen en metsmileys te gaan gooien.
De 1e xbox is standaard met een HDD. De xbox 360 is alleen met HDD bij de Premium versie en ZONDER bij de core versie. maar dat is dus de XBOX 360.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:47 schreef Dizer het volgende:
En als je nou eens goed leest voordat je zo gaat reageren als een opgefokte kip. Hij vraagt specifiek om een hardeschijf erbij. Als extra. Begrijp dat eerst even ok?
En nou optieven met je gedrag. Als je normaal kan reageren, wil ik nog wel eens met je in discussie gaan, maar op zo een manier, kan je het schudden.
Waarschijnlijk wist de TS óf niet dat er standaard een HDD bij zit, óf hij weet juist wel dat er vaak genoeg HDD's uit worden gehaald.quote:De Xbox 1, met of zonder spellen (het liefst zonder), met of zonder accesoires. Het maakt allemaal niet uit als er maar alle aansluitkabels en een controller (liefst de vernieuwde, S) en een hardeschijf bijzit.
Dat had je dus ook eerder op zo een manier kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk wist de TS óf niet dat er standaard een HDD bij zit, óf hij weet juist wel dat er vaak genoeg HDD's uit worden gehaald.
Er staat dus nergens specifiek dat het een extra is.
Dat hebben we hier wel vaker, en het wil maar niet uit de hand lopenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef TwyLight het volgende:
Ach valt wel mee tochgewoon even een misverstand
Het antwoord is niet: Maja hij komt er goed vanaf dus hij speelt binnenkort illegale games op zijn xbox gekocht van Fok!quote:
ik ben daar niet zo in thuis, is dat zo'n MLM product soms ?quote:
ách... het is gewoon nep... áls je al begint met ''IS NIET VAN EEN BEDRIJF'' dan kan je het al zoiezo raden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben daar niet zo in thuis, is dat zo'n MLM product soms ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |