Ja, kusje ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:54 schreef Snever het volgende:
Hij heeft het gekocht van Marktplaats handelaren om zogenaamd kado te doen aan zijn familie. Dat was niet goed ofzo dus biedt hij ze hier maar aan. Zo nep als de tering was het
Maar dan nog: kun je het modden niet gewoon eens een keer aan de mods overlatenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:54 schreef Snever het volgende:
Hij heeft het gekocht van Marktplaats handelaren om zogenaamd kado te doen aan zijn familie. Dat was niet goed ofzo dus biedt hij ze hier maar aan. Zo nep als de tering was het
wees blijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan nog: kun je het modden niet gewoon eens een keer aan de mods overlaten
Ik ben bij met iedereen die meekijkt en ons opmerkzaam maakt op dingen. Maar ik word schijtziek van het topicverklotend vingertjewijzen.quote:
Neequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bij met iedereen die meekijkt en ons opmerkzaam maakt op dingen. Maar ik word schijtziek van het topicverklotend vingertjewijzen.
Zo duidelijk![]()
Wederom:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bij met iedereen die meekijkt en ons opmerkzaam maakt op dingen. Maar ik word schijtziek van het topicverklotend vingertjewijzen.
Zo duidelijk![]()
Het probleem is de manier waarop sommige user het niet kunnen laten om stemming te maken in diverse topics. En soms hebben ze gelijk. Maar minstens zo vaak leidt hun inmenging tot onnodige offtopic en onnodige discussies. En daarover krijgen wij dan weer mail die we moeten beantwoorden en discussies in FB waar we ons - onnodig - in moeten mengen. Dát is dus het probleem.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef KopieerMachine het volgende:
kan jij lekker koffie drinken ofzoMaar als snever gelijk heeft.. wat is dan het probleem
![]()
Het enige probleem is dat ik niet blauw benquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het probleem is de manier waarop sommige user het niet kunnen laten om stemming te maken in diverse topics. En soms hebben ze gelijk. Maar minstens zo vaak leidt hun inmenging tot onnodige offtopic en onnodige discussies. En daarover krijgen wij dan weer mail die we moeten beantwoorden en discussies in FB waar we ons - onnodig - in moeten mengen. Dát is dus het probleem.
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:43 schreef Snever het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat ik niet blauw ben
Tuurlijk is V&A beter dan MPquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:39 schreef nelisb het volgende:
en ik weer wat verkocht.
fok vraag en aanbod beter als marktplaats whahaha
Opgeschoond. Vooral niet op het gezeur ingaan, maar gewoon ff melden. Wel zo fijn voor je topicquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef Ricepuppet het volgende:
[TK] Gsus Zomer Jas
Mag dit topic nu al opgeschoont worden van nutteloze opmerkingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |