Sorry SB, moet maar snel van die knopjes af,quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Freud:
#1 Leuke foto, niks aan te merken
#2 In tegenstelling tot wat Elefes beweerd zou deze foto misschien beter symetrisch kunnen afsnijden, geen idee wat bijsnijden is
#3 Geen idee, ik vind het niet echt een mooie pose. belichting is goed, natuurlijk zoals de voorgaande foto's.
#4 Ik ben dan wel geen studio expert, maar ik weet wel dat licht van de zijkant de pukkels en bobbels in een gezicht naar voren kan brengen, wat niet flatteus is voor een vrouwelijk model, maar wel o.k. voor een mannelijk model. Als je goed kijkt kan je hier en daar nog iets weg-healen--maar dat zijn details. De foto op zich vind ik leuk, alleen die schaduw van de neus...tja, geen idee wat ik ervan moet denken... Overigens ziet ze er gelig uit in vergelijking met de andere foto's.
#5 overbelicht; haar huid is ineens een stuk lichter dan op de andere foto's.
Afgezien van #3 vind ik het leuke, energieke, shots, en goed model - ziet er spontaan uit.
An24:
#1 Waarom vind je deze showcase waardig eigenlijk? Dat wil ik weten eigenlijk.
#2 De pose komt wat moeilijk over, ik moest ff goed kijken wat die vleeshompen links en rechts waren. Haar arm is onflatteus dikker, maar dat komt natuurlijk omdat die zwaar leunt op die homp links. Geen highlights in de ogen.... jammer.
#3 leuke foto.Ik zal eens op een fatsoenlijke monitor moeten kijken, want hier lijkt ze raar gekleurd, dat klopt vast niet.
#4 Leuke foto, greyscale? desaturate? of channelmixer? De contrastjes zijn gewoontjes, ik weet niet of dat je stijl is, in dat geval: ok, mooi. Zo niet, dan suggereer ik daar eens mee te spelen.
#5 leuke foto, origineelvraag me zelf wel af of het er beter had uitgezien met een ander kleur shirt...
Ik vind dat jij je eigen SC-topic had moeten openen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef An24 het volgende:
Sorry SB, moet maar snel van die knopjes af,![]()
![]()
oow, vandaar. ja, ok, SC vanwege uitdrukking. Lijkt alleen hier of ze harige armen heeftquote:verders:
1 vind ik showcasewaardig, punt! Hij is spontaan en ze eeft e ene heerlijke blik
Oja, da's ook niet goed neequote:4: desaturate. heb ook contrast iest omhooggevoerd. als ik meer deed, kreg je teveel schadwuval in het gezicht
bangerdquote:5: thanks, en nee![]()
Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu wil ik eens een keer weten wat haar echte haarkleur is, want jullie hebben haar allebei een andere kleur gegeven
Klinkt goedquote:
jaaaajaaaaaquote:
je foto bedoel de ik eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:10 schreef An24 het volgende:
SSSSTTTT laat me nu ff slijmen, wil dr nog vaker voor de lens![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval:
Zelfs met zo'n prustfotograaf als jij staat ze er nog goed op, zo'n onwijs goed / mooi model is ze
Je had wel even iets meer kunnen werken aan de overbelichting op haar voorhoofd, neus en kin.quote:
Is toch niet nodig, komt goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:10 schreef An24 het volgende:
[..]
SSSSTTTT laat me nu ff slijmen, wil dr nog vaker voor de lens![]()
Dank jequote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je had wel even iets meer kunnen werken aan de overbelichting op haar voorhoofd, neus en kin.
Maar het model is erg prettig om te zien..Woont aalleen een beetje te ver voor even een shoot in de studio hier..
![]()
Assen ongeveer in dit gevalquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:31 schreef _Lau_ het volgende:
[..]
Dank jeWat is ver, het hoge noorden waarschijnlijk
![]()
Het is even ver vanhier naar daar, als van daar naar hier schavuitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Assen ongeveer in dit gevalnog net niet het gedeelte wat eigenlijk van NL afgestoten zou moeten worden
Jaquote:Op zondag 21 januari 2007 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het is even ver vanhier naar daar, als van daar naar hier schavuit
Tis maar 2,5 uur rijden..![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn over het algemeen best een saaie 2,5 uur op die A28
maar we gaan hier teveel offtopic
Hoewel....we zouden haar een keer kunnen aanbieden om mee te rijden en dan bij jou in de studio neer te zetten
![]()
Vergeet ook Xil niet hequote:Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Naast An24 in een strak pak..
Ergens in maart was het toch??
![]()
Deal![]()
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |