Munchkin: Dood de monsters - Jat de schat - Verraad je maat
Een spel, ontworpen door Steve Jackson met illustraties van John Kovalic.
Een leuk kaartspel wat voor vele humoristische momenten zorgt en door de hele familie gespeeld kan worden.
Voor meer uitleg:
KLIK!Mensen die ook Munchkin spelen, verzamelt u!
Mensen die geen Munchkin spelen, verzamelt u ook! En maak kennis met dit leuke kaartspel!
In deel 2 heb je ook lege kaarten. Ik heb nu 3 eigen bedachte kaarten, en wel de volgende:
VERVLOEKING!
KIEZEN OF DELEN!Verlies een level en leg je hand af.
Of leg je hand af en verlies een level.
Plaatje: X_X [letterlijk X_X]
VERVLOEKING!
MET STOMHEID GESLAGEN!Je bent met Stomheid geslagen. Zijn baas vond je niet aardig.
Je verliest 1 level en je legt aan elke speler een kaart af.
De Wensring en bescherming tegen vervloekingen hebben geen effect op deze kaart.
LEVEL 16
HOOFD!Alle hoofddeksels in het spel steelt hij. De bonus komt bij zijn level op.
Portie ellende: Hij praat de oren van je hoofd, snottert je onder en kijkt je eng aan, Je laat al je voorwerpen liggen en rent weg. AFLEGGEN DUS, die voorwerpen!
[plaatje]
Zonder bonus: 3 schatten, 1 level
Met bonus: 4 schatten, 2 levels
Dus: Als je hem verslaat, en er waren geen hoofddeksels in het spel, versla je hem zonder dat ie bonussen heeft en krijg je wat achter "zonder bonus" staat.
De kaart:
![]()
De kaart is inmiddels aangepast bij "met bonus" naar 2 levels
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(Eerste naam én adoratietopique *O*Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)