abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45330785
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:38 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow had ik dat nog niet verteld...... ja!
heb meteen maar even mn stomme gedachte spinsel proberen op zij te zetten.....
whoeiii...gelukkig maar.
Was vergeten een kopie te maken

Zo maar eens naar bed gaan. Morgen vroeg op om met kind de hort op te gaan. Spannend

En ja...wat je net zei: volgende week al. Wat gaat de tijd snel, he.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_45330845
hi hi ja tijd kan snel gaan!

Heel veel suc6 voor EW morgen en jij met opstaan
weltrusten!
ik ga zo ook maar eens denk ik
pi_45330922
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef draculettetje het volgende:
hi hi ja tijd kan snel gaan!

Heel veel suc6 voor EW morgen en jij met opstaan
weltrusten!
ik ga zo ook maar eens denk ik
Zal het hem zeggen. Jij ook trusten

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 januari 2007 @ 06:42:38 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45335651
Zo

Een vroege morgen deze morgen en de verkoudheid is bijna weg

Even mijn droom opschrijven in het centrale dromen-topic zometeen.

En ik moet me leren te beheersen Als het hier ook maar even een klein beetje mis gaat heb ik de neiging om met koffie-kannen te gooien en met nog meer. Het hoeft ook maar ff scheef te lopen of ik kook rood aan. Maar dan heb ik nog wel net genoeg beheersing om even tot 10 te tellen Zou ik niet tot 10 kunnen tellen dan zou ik alles kort en klein slaan.

Dus ik ben goed in beheersen

Als ik het idee heb dat de afwas scheef staat op het aanrecht wil ik gaan gooien met alles, als de koffie even overloopt wil ik gaan gooien met alles, als ik iets niet vind wil ik gaan gooien met alles, als het zakdoekje om de neus te snuiten niet goed uit de verpakking komt wil ik gaan gooien met alles.

Maar ik rook niet

En ik kan tot 10 tellen, want tot nu toe is er niets ernstigs gebeurt. Ik tel tot 10 en vaak is het voor de 3e tel al weer kalm.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 14 januari 2007 @ 07:15:12 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45335737
Ik drink nog 1 bakkie koffie en kruip weer in mijn nest Ik vraag me nu af wat ik op doe om 07:11, tis zondag verdomme en ik ben geen persoon die naar de kerk gaat.

Dus ik ga even tv kijken met koffie en zet de pc uit en ga weer richting dromenland

Als ik niet in slaap val dan blijf ik gewoon snoozen en "dagdromen" in bed. Kijken of ik nog wat kan opbouwen in gedachtes. Of ik ga proberen een droom op te wekken en dan stap ik die droom in. Dat probeer ik vaak genoeg en dat lukt dus ook. Een droom maken, het begin van een droom lanceren en dan in de droom stappen en de droom verder beleven met omgeving en al

En soort eigen virtuele omgeving met personages en al.

Pas geleden was ik op de zuidpool of noordpool waar sneeuw ligt, en ik had voordat ik die droom instapte een radar centrale gebouwd en een gebouw waar ik alles in de gaten hield met bewegende detectoren en ik had daar een bed staan en nog meer. En toen stapte ik die droom in en toen leefde ik dus op de zuidpool of noordpool daar in dat gebouw, ik zag de schotel echt draaien op het dak de hele tijd en toen begon die droom een eigen leven te leiden en toen kwamen personages naar voren dus.

Dan maak ik een aantal omgevings-factoren en dan bouw ik een omgeving voor ogen, en dan stap ik die omgeving in en daarna gaat de rit zelf inhoud krijgen.

Ene keer lukt dat beter dan de andere keer.

Schermen, een soort schermen

Nu offline

Koffie drinken, tv kijken en dan

Tot 12:00 verder slapen
pi_45336493
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef nokwanda het volgende:
Was Najib Amhali hier. Kind is beetje cabaretfanaat. Zelfs ik vond het leuk nu.
Ben allang blij dat ie een beetje genezen is van Hans Teeuwen
Monstertje hier is ook gek van Najib Amali... En Ferry vaaaaaan dr Zaaaaande.... Mar des tilburgs
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45337154
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:23 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Monstertje hier is ook gek van Najib Amali... En Ferry vaaaaaan dr Zaaaaande.... Mar des tilburgs
en het klinkt zo lekker onverstaanbaar als ie het zegt!
pi_45337182
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:58 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ja volgende week al!!!
bedacht me vannacht ineens, we hebben het toch een week verzet???
pi_45338466
Middag allemaal

Jeetje zeg, heel de nacht gedroomd over overstromingen

Iedereen de rubberboot klaarliggen?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:30:01 #210
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45338905
Ik ben bezig met een uitvinding in bed, een uitvinding waarvan ik niet kan uitleggen hoe ik die precies aan het maken ben. Ik doe dat met mijn hoofd dus. De helderheid uitvinding, helder en fit opstaan en goed zicht en duidelijk zicht en geen wolkje aan de lucht. Fris en monter en strak in het denken.

Je gaat met je denken richting een bepaalde kant en daarna laat je het denken die kant opgaan de hele tijd, eenrichtingsverkeer op een bepaalde manier, en zo komt het strakke denken naar voren. Zonder irritatie en zonder afwijking en zonder twijfel.

Maar het is meer, ik heb geen pen en papier liggen op zolder anders zou ik het opschrijven, ik leg vanavond pen en papier naast het bed om aantekeningen te maken hoe ik me voel tijdens het uitvinden en tijdens het vorm geven aan die uitvinding, het is een soort machine dus, alleen gemaakt met gedachtes. Het hele gevoel wordt beter als ik in die uitvinding stap. Tuurlijk is het alleen een uitvinding door mezelf te gebruiken maar dat is al genoeg. Helder nu, echt helder en geen last van irritaties en wisseling.

Nu even wat anders

Ik heb geen zin om constant te schrijven, ik ga tv kijken en tijdens het tv kijken probeer ik nog meer vorm te geven aan het rechtlijnige denken en focussen. Het gaat dus ook om de focus. Alsof ik meer in de diepte kan kijken. Vannacht trouwens ook achter de realiteit kunnen kijken een beetje, maar dat is niet duidelijk genoeg om over te schrijven.
pi_45339745
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal

Jeetje zeg, heel de nacht gedroomd over overstromingen

Iedereen de rubberboot klaarliggen?
nope wel een luchtbed....
  zondag 14 januari 2007 @ 13:19:03 #212
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45340279
hoi allemaal.
Net ff autootje schoongemaakt

Hij glimt weer
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45340421
hello

ik droomde weer over piano's en een mooie vrouw (foto staat in m'n fotoboek)

zo gezegd, zo gedaan. ik heb haar na een x aantal jaren verteld dat ik verliefd op haar ben
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 14 januari 2007 @ 13:27:33 #214
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45340496
Ziet er schoon uit metro, en nu ga je zeker een zondags-ritje maken of niet? Cruisen op zondag?

Ik wil weer roken nu

Maar ik doe het wederom niet.

Ik verveel me en ik ben alle mogelijke opties aan het bekijken wat ik nu zou kunnen doen. Ik wil op dit moment helemaal niets doen behalve in de zon liggen

Ik wil nu in de zon liggen dus, en in het water liggen in de zon. Voor de rest mag je alles houden. Geen behoefte aan tv, en internet ook niet, en ook niet studie of werk. Zelfs slapen heb ik geen zin in nu, terwijl slapen altijd okey is om te doen omdat het geen inspanning kost

Ik wil buiten leven nu.

Een wandeling maken misschien zometeen even doen, even een wandeling.

En ik wil een sigaret nu

Het is slechts willen van sigaret, dus na 13 dagen nog steeds niet helemaal vrij van sigaret.

[ Bericht 26% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-01-2007 13:32:45 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 13:51:10 #215
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45341228
nee ga geen ritje maken, wil deze maand ff zuinig aan doen met brandstof. heb er wel zin in maarja.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45341342
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:16 schreef draculettetje het volgende:

[..]

bedacht me vannacht ineens, we hebben het toch een week verzet???
klopt, is waar ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 januari 2007 @ 15:22:33 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45343879
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
nee ga geen ritje maken, wil deze maand ff zuinig aan doen met brandstof. heb er wel zin in maarja.
Ik ben deze maand ook behoorlijk zuinig bezig

Ben nu aan het proberen om zo min mogelijk uit te geven en alleen geld uit te geven als het echt noodzakelijk is. Vaak genoeg geef ik geld uit aan spullen om uit te geven terwijl ik die spullen dus niet nodig heb.

Pas als het noodzaak is ga ik dus kopen.

Ik heb dus lenzen-vloeistof die ik gebruik om droge ogen tegen te gaan, de fles is bijna leeg maar ik koop pas een nieuwe fles als er niets meer uitkomt. Jaren lang kocht ik een nieuwe fles als er 1 kwart inzat nog, dat is dus een voorbeeld van hoe ik nu met geld omga.

Het is niet zuinig willen leven, het is geen zin hebben om uit te geven als het niet nodig is.

Heb geen zin meer om te verspillen en sowieso heb ik geen zin meer om steeds te moeten betalen bij alles dat ik koop. Iedere keer weer de beurs trekken bij het minste of geringste dat ik koop, ik ga het bijna irritant noemen. Je rekent overal voor af in de winkel. Een wandeling door het bos is dan gratis gelukkig en lucht halen ook, wilde zeggen frisse lucht halen maar zo fris is de lucht ook alweer niet meer met al die vervuiling.

Ik ga gamen

AnkH ga ik spelen, een jongen die een vloek over zich krijgt, een jongen uit Egypte. Weet het hele verhaal niet maar ik ga nu offline

Even kijken of ik in het gamen kan komen Kijken of ik misschien zelf creatiever kan denken als ik even in een andere wereld leef Even de wereld van de game instappen dus Nu even een adventure game en later met een nieuwe video-kaart ga ik shooters spelen, wil dus sparen voor een nieuwe video-kaart zodat ik zwaardere games aankan

Tot later
  zondag 14 januari 2007 @ 16:06:44 #218
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45345387
zo, huis is weer helemaal aan kant, heb weer wat schimmelplekken weggehaald gelukkig heb ik nu speciaal spul ervoor en dat werkt prima enige nadeel is dat je er nogal high van wordt, dat spul kan nooit goed voor je zijn heb nu dan ook alle ramen en deuren openstaan

Zuinig aan doen, tja ik leef al best wel zuinig, let goed op bij het boodschappen doen, doe geen gekke dingen, ga niet vaak duur uit ofzo maar kom toch wil mijn spaarrekningn niet echt groeien, elke keer komen er weer rekeningen van een of ander waardoor je de spaarrekening weer moet plunderen. Blijf elke keer constant zo rond hetzelfden niveau hangen op de spaarrek. En daar baal i wel van. Het is momenteel meer een buffer ipv een spaarrekening
pi_45345450
Het kunnen hebben van een spaarrekening is al best iets waarover je van geluk mag spreken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 januari 2007 @ 16:18:18 #220
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45345782
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef nokwanda het volgende:
Het kunnen hebben van een spaarrekening is al best iets waarover je van geluk mag spreken.
Is ook weer zo ja, ben allang blij dat ik schulden kan betalen en uberhaupt een buffer heb
Maarja, zijn in huis ook genoeg dingen die nog gedaan moeten worden houtwerk moet geschilderd worden, nieuwe plinten , paar gordijnen die wat donkerder zijn voor de slaapkamer en the list goes on...
  zondag 14 januari 2007 @ 16:32:22 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45346269
Zo heeft iedereen wel wat Metro.

Zelfs mensen die stinkend rijk zijn die hebben last van iets. Relativeren dus En je zult zien dat we allemaal in zekere mate in hetzelfde schuitje zitten.

Ik heb ook niet veel, maar ik ben tevreden met wat ik heb. Tevreden zijn met wie ik ben en wat ik heb dus, en dat is de beste manier van leven. Vaak genoeg ben ik dus ook niet tevreden en dan ontstaat een leegte, het verwachtingspatroon sluit niet aan op de middelen en zo ontstaat een gat, en dan val je in dat gat, je wordt er dus ook depressief van. Ik zou nu ook een videokaart van 600 euro willen en een grote tv en X-box. Maar ik kan het niet permiteren dus zoek ik wat anders wat minder geld kost, ik ga een paar schoenen kopen om te rennen, en dan ga ik van mijn part 8 uur rennen per dag, die schoenen heb je voor 60 euro, oefenen voor de marathon dus. Even aanpassen. Huis renoveren is ook belangrijk natuurlijk, maar dan moet je in geval van weinig middelen besparen. Of je zoekt een andere weg. Er is altijd een weg, ieder mens heeft een bepaalde weg volgens mij, je moet dan net weten waar het vrije pad ligt en dat pad opschonen van zaken die het pad verbergen.

Als je altijd bezig bent met wat je niet hebt of niet kunt, dan zul je nooit tevreden zijn, vanzelf is het bestaan zwaarder.

Met weinig tevreden zijn, en zo meer uit het leven halen. Dat is een kunst

Met niets tevreden zijn en meer uit het leven halen dan mensen die alles hebben. Dan ben je pas rijk. Maar dan heb je wel wat, je hebt dan geluk. Als je je gelukkig voelt met niets, dan heb je het mooiste bezit dat je maar kunt indenken, gelukkig zijn is het grootste bezit.

Kijk eens naar die mensen in hollywood of mensen in de muziek-industrie. Ze zijn beroemd en hebben geld, en ondertussen belanden ze keer op keer in de afkick-kliniek. Veel denken dat ze alles hebben, maar ze hebben 1 ding niet, ze weten niet wat geluk is.

Ze kunnen de hele wereld kopen, maar dan nog, geluk is niet te koop

[ Bericht 45% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-01-2007 16:39:12 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 16:39:01 #222
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45346496
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo heeft iedereen wel wat Metro.

Zelfs mensen die stinkend rijk zijn die hebben last van iets. Relativeren dus En je zult zien dat we allemaal in zekere mate in hetzelfde schuitje zitten.

Ik heb ook niet veel, maar ik ben tevreden met wat ik heb. Tevreden zijn met wie ik ben wat ik heb dus, en dat is de beste manier van leven. Vaak genoeg ben ik niet tevreden en dan ontstaat een leegte, het verwachtingspatroon sluit niet aan op de middelen en zo ontstaat een gat, en dan val je in dat gat.

Als je altijd bezig bent met wat je niet hebt of niet kunt, dan zul je nooit tevreden zijn, vanzelf is het bestaan zwaarder.

Met weinig tevreden zijn, en zo meer uit het leven halen. Dat is een kunst

Met niets tevreden zijn en meer uit het leven halen dan mensen die alles hebben. Dan ben je pas rijk.
Ik ben zeker niet altijd bezig met wat ik niet heb hoor al heb ik natuurlijk ook wel wensen, wie wil er geen dure sportauto of mooie laptop of nja, dure dingen dus.
Het is meer het gevoel afhankelijk te zijn van alles, je kunt niet sparen voor wat meer onafhankelijkheid en daar baal ik een beetje van. Je blijft op deze manier altijd in hetzelfde riedeltje zitten van weinig geld en geen kans om ooit dure dingen te kunnen kopen omdat je gewoon te weinig spaargeld overhoudt om boven je rekeningen uit te komen.

Ben zeker tevreden met wat ik heb, ben blij met mijn huis, ben blij met mijn spullen in het huis, ben blij met mijn auto, ben tevreden met het feit dat ik eten kan kopen, dat ik rekeningen kan betalen, dat ik een dak boven mijn hoofd heb en dat ik geen enge ziekte heb!

Ben ontevreden dat ondanks het feit dat ik een fulltime baan heb en stinkend zuinig aan doe nog geen geld overhou om fatsoenlijk te kunnen sparen

Maar ach, zoals je al zegt, alles is relatief. Als ik miljonair was zou ik weer piekeren over het feit dat ik nu geen 3e landhuis kan kopen omdat de belasting verhoogd is ofzo
  zondag 14 januari 2007 @ 16:44:21 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45346698
Minder stil staan bij de negatieve eigenschappen helpt mij

Negeren dus. Ik focus me liever op de zaken waar ik happy van wordt dan op de zaken waar ik niet happy van wordt. En dat focussen op de positieve zaken is ook weer een kunst. Je kijkt gewoon een andere kant op. Je doet net alsof het negatieve niet bestaat en richt je met je volle aandacht op het positieve.

Ik kan nu gaan treuren dat ik een gat op de CV heb van een aantal jaar, maar ik kijk er niet naar, vanzelf denk ik er niet aan, en vanzelf word ik er niet depressief van, de kracht van negeren en geen aandacht schenken aan Ik kan me focussen op het feit dat ik op ieder moment wat kan doen aan dat gat op de cv, ik kijk niet naar het verleden maar naar de toekomst. En als ik dan slim naar de toekomst kijk dan zou ik de toekomst moeten benaderen alsof in de toekomst alles mogelijk is. De toekomst omarmen dus. Niet tegen de toekomst opkijken maar verheugen op de toekomst, en ervan uitgaan dat met een beetje inzet en goede zin al het goede mogelijk is. En dat is dus ook zo in zekere mate, als je depressief kijkt naar de toekomst dan is de kans vanzelf groter dat je ongelukkig wordt in de toekomst, sowieso omdat je depressief kijkt ernaar, dan draag je depressie vanzelf met je mee. Depressief en pessimistisch denken dus, ik heb het ook nog in me zitten maar ik vecht ertegen, en het is niet vechten, het is een andere instelling aanmeten en soms wel vechten dus, af en toe is het vechten tegen zware gedachtes, overleven en dagen uitzitten. Depressie zit in me, en dan is het ermee leren omgaan en bestrijden. En positief blijven als het ff kan.

Ik richt me liever op mogelijkheden richting de toekomst. Als ik uitga van beperkingen dan word ik dus depressief en zakt de moed in mijn schoenen van alle kanten, als ik uitga van mogelijkheden dan bloei ik dus helemaal op en pluk ik de dag.

En dat moet ik nog beter gaan beheersen, niet moeten, mogen, als het ff uitkomt de kunst beheersen van negeren en focussen.

Wie weet woon je te duur of valt dat mee? Woon je in een groot koophuis in je eentje? Wat maakt jou leven zo duur?

Ik ken mensen die 800 euro hebben per maand en met "gemak"uitkomen. Jij verdiend toch meer dan 800 euro of niet? Misschien leef je alsnog te duur? Ahja die jongen met 800 euro die werkt 30 uur per week vrijwillig.

Zonder jou te willen bekritiseren maar als je te duur leeft dan is het misschien zo dat je een foute hypotheek hebt afgesloten of je hebt geen zuinige energie die je gebruikt of je hebt een auto die teveel benzine zuipt?

Of heb je daar al naar gekeken?

Ik weet het dus niet. Goedkoper wonen? Goedkopere auto? Als je in de situatie zit dat je niet veel hebt, dan zou je moeten bezuinigen op de vaste lasten misschien wel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-01-2007 16:49:26 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 16:54:38 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45347043
Over dat bezuinigen op de auto is een kwetsbaar punt zeker, daarom streep je die optie ook weg. Een fiets streep je weg zeker? Auto is bij jou belangrijk of niet?

En ik bemoei me ermee

Maar het is klote als je niet uitkomt met je geld, en het is zeker prettig als je reserves kunt opbouwen. En het is zeker okey als je geen financiele zorgen hebt.

Net zoals het okey is wanneer je geen gezondheidsklachten hebt.

Zekerheid.

Waarom ga je geen opslag vragen?
  zondag 14 januari 2007 @ 17:04:28 #225
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45347375
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Dromenvanger het volgende:

Wie weet woon je te duur of valt dat mee? Woon je in een groot koophuis in je eentje? Wat maakt jou leven zo duur?

Ik ken mensen die 800 euro hebben per maand en met "gemak"uitkomen. Jij verdiend toch meer dan 800 euro of niet? Misschien leef je alsnog te duur? Ahja die jongen met 800 euro die werkt 30 uur per week vrijwillig.

Zonder jou te willen bekritiseren maar als je te duur leeft dan is het misschien zo dat je een foute hypotheek hebt afgesloten of je hebt geen zuinige energie die je gebruikt of je hebt een auto die teveel benzine zuipt?

Of heb je daar al naar gekeken?

Ik weet het dus niet. Goedkoper wonen? Goedkopere auto? Als je in de situatie zit dat je niet veel hebt, dan zou je moeten bezuinigen op de vaste lasten misschien wel.
Ik heb een koopwoning, en dat was pure noodzaak omdat ik voor huren na 5 jaar nog steeds geen steek opgeschoten was en ik het heen en weer rijden tussen spijkenisse en schiedam meer dan spuugzat begon te worden. Het huis wat ik heb is het goedkoopste wat er te koop was. Voor mijn hypotheek en levensverzekering samen betaal ik 409 euro per maand (ik los elke maand ook een deel hypotheek af)

Ik doe zuinig met energie maar betaal een godsvermogen per maand omdat de vorige eigenaren blijkbaar wél veel verbruikten, dat wordt pas bij de volgende meterstandopname gecorrigeerd (ik betaal momenteel 273 (!) euro per maand
alleen maar aan mijn energiekosten, in werkelijkheid verbruik ik rond de 75 euro).

Mijn auto zuipt niet extreem benzine, tussen de 1 op 10 en 1 op 15, dus dat valt best mee. Bovendien rij ik er ook niet vreselijk veel mee, probeer 1 tank per maand maximaal te rijden, soms is het minder ,soms meer als ik bv vaak naar mijn ouders ga of als mijn pa in het ziekenhuis ligt. Valt niet veel op te besparen, dat heb ik geprobeerd met die suzuki swift maar die reed ongeveer net zo (on) zuinig. was wel iets goedkoper in de vaste lasten maar niet noemenswaardig.

Verder boodschappen, nja je kan moeilijk stellen dat rond de 25 euro per week boodschappen extreem veel is (100 per maand dus)

De rest gaat op aan ziektekosten (85 euro per maand), vaste lasten voor de auto dan (95 euro), internet en televisie (samen 40 euro, goedkoopste abbo hier in de regio), ik heb geen telefoonabonnement dus daar heb ik geen kosten aan.

Al met al hou ik elke maand iets van 175 euro over, dat moet ik verdelen tussen de spaarrekening, weggaan naar vrienden, bioscoop af en toe ed. en onverwachtse rekeningen. Gemiddeld kan ik elke maand iets van 75 euro sparen, schiet niet echt op dus..

auto wegdoen is zeer zeker geen optie nee dat is mijn hobby en doe ik echt niet weg. Dan nog eerder internet, televisie ed de deur uit dan de auto.

edit: zit net te rekenen, ik kan nog op 1 ding besparen, en dat is elke dag gaat fietsen naar mijn werk, dat bespaart me per maand 12 euro

[ Bericht 4% gewijzigd door Metro2005 op 14-01-2007 17:09:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')