abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 11 februari 2007 @ 02:58:00 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_46193590

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 maart 2009 @ 20:22:11 #77
22592 crew  Ole
pi_67148397
Erben denkt het nog steeds
quote:
Erben Wennemars: Getrouwde Mart Smeets heeft nog altijd (seks)relatie met Ria Visser!

(17-3-2009) Mart Smeets heeft vandaag iets uit te leggen aan zijn tweede echtgenote Karen! Volgens schaatser Erben Wennemars heeft de NOS-corryfee namelijk nog altijd een (seks)relatie met Ria Visser! "Dat kan iedereen toch zien," zo zegt Wennemers vandaag!

Wennemars deed zijn ontboezeming in de show van Edwin Evers op Radio 538 en daarbij nam hij geen blad voor de mond. Volgens Wenemers, die door zijn blessure nu even schaatscommentator is bij de NOS, moet het ook voor de tv-kijker duidelijk zijn dat Smeets en Ria Visser nog altijd een (seks)relatie hebben. "Dat de vonk er nog is dat kan je toch ook op tv zien."

Drie jaar geleden zei Ria Visser al in de show van Paul de Leeuw seks te hebben gehad met Mart Smeets, in de TV Show van Reinout Oerlemans in datzelfde jaar gaf de sportcommentator het zelf ook toe.

'Ik geef Ria groot gelijk dat ze eerlijk op de vraag van Paul heeft geantwoord. Maar waar ik niet tegen kan zijn de ranzige praatjes die daarna in de media zijn geplaatst. Waar gaat het ook over? Het is alweer 26 jaar geleden gebeurd tijdens de Olympische Spelen in Lake Placid. Mag dat? Het is de mooiste beweging die een mens kan maken. Toch? Het moet heel veel gebeuren.

Het leek een storm in een heel oud glas water, maar nu blijkt, als we Erben Wennemars mogen geloven, dat de seksrealtie zich nog altijd voortzet. Of Karen Smeets het weet? Daar kan alleen Mart Smeets antwoord op geven...

Het is voor Smeets te hopen dat de ontbeozeming van Wennemers niet leidt tot een twee echtscheiding, want de eerste keer dat Smeets huwelijk op de klippen liep herinnert hij zich nog maar al te goed. en het zijn geen beste herinneringen... "Karen en ik zijn al heel lang samen. Meer dan twintig jaar. Ik ben gescheiden van mijn eerste vrouw. Zoiets wil ik nooit meer meemaken. Het is de grootste nederlaag in je leven. Maar we hebben er twee prachtige kinderen aan overgehouden."

Luister zelf war Erben Wennemers over Mart en Ria zegt!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:51:48 #78
127004 maril
Smeetsfan
pi_67149534
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:22 schreef Ole het volgende:
Erben denkt het nog steeds
[..]
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo