abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:36:22 #26
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45411252
Weer een zooitje offtopic verwijderd. Nu is het klaar: of je biedt mee of je sodemietert op uit dit topic. En Reza: als je een vraag stelt, lees dan ook het antwoord op de juiste manier. Ik had gezegd: ALLEEN BIJ SERIEUZE INTERESSE !!!!!
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_45411549
succes met de verkoop......

M.... the Most Powerful Letter in The World....
pi_45514413
Schop!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_45643159
Schop!
vosss is de naam,
pi_45686958
gratis schup naar boven van iemand die wel wil maar 't ff niet kan betalen
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_45690970
Ik zou zeggen kijk even of dit topic nog open is tegen de tijd dat je het wel kan betalen
vosss is de naam,
pi_45693967
kan je hem niet offline zette ofzo? kweet niet hoe dat heet maar dat je geen belasting etc hoeft te betalen? w8 je net zolang todat je hem weer kan betalen
  zondag 4 februari 2007 @ 02:24:56 #33
163122 Etjo
Schoonheid van de nacht
pi_45961443
vosss, gratis schopje trouwens.

maar hoe zit het qua verzekering en onderhoud aan deze wagen? als er iets mis mee is, onderdelen enzo nog goed te krijgen voor niet al te belachelijke prijzen?

ook nog in heythuysen gewoond toevallig, maaja.

succes met verkoop anders misschien tot over een paar maanden
" I'm not that sad, but I'm sad enough "
Listen, trust me, your face is ugly..
pi_46295684
Verzekering en onderhoud. Laat ik het zo zeggen, de verzekering valt zat mee, vergelijk het met een standaard Gti-tje ofzo. Die is niet belachelijk duur.

Onderhoud is een ander verhaal. Die is uiteraard iets duurder dan een grijze muizen gezinsauto, maar daar krijg je dan wel een echte italiaan voor terug. Onderdelen zijn nog prima verkrijgbaar.
Imitatie-onderdelen zijn er niet of nauwelijks en al waren ze er dan zou ik ze nog niet kopen.

Eventuele serieuze gegadigden zijn toch mensen die weten wat zoiets kost om op de weg te houden en mocht er iemand komen kijken en ik schat die persoon in dat hij binnen 2 weken de turbo er tussenuit blaast door onzorgvuldig gebruik dan verkoop ik hem niet aan hem.

ps: hoezo misschien tot over een paar maanden?
vosss is de naam,
pi_77197003
Ik verkoop hem niet meer. Ben bezig om hem na ruim 2,5 jaar uit de stalling te halen en weer in de APK te zetten.

Kosten tot nu toe 800 euro

Topic kan wmb dicht
vosss is de naam,
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 09:50:03 #36
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_77202046
goedzo volgens mij zou je het je zelf nooit vergeven.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_77202240
Veel plezier met je auto
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')