quote:
Tjsa. Ik zou hem graag willen houden, maarja, hypotheek heeft voorrang nu
![]()
Anyway, eerlijkheidshalve moet ik er wel even bij vermelden dat de einddemper aan vervanging toe is. Ik weet nog een aantal supersprint einddempers te liggen in goede staat. Die worden niet meer gemaakt. Eventueel ben ik bij een goed bod bereid om de demper nog te vervangen.
Verder werkt de airco op dit moment niet. Voor 99% zeker is de pressomaat stuk en staat ie (voor de bescherming van de aircopomp) in de uitstand. Ik heb van de zomer alles laten doormeten qua zekeringen en kabels etc, maar de pomp krijgt geen stroom. De pressomaat kijkt of er genoeg druk op het systeem zit en als dit niet het geval is schakelt hij het systeem uit.
Ik heb er druk op laten zetten, maar toen schakelde de pressomaat ook niet in. Daarom vermoedt ik dat er ooit eens te weinig druk op het systeem gestaan heeft en de pressomaat uit gegaan is en niet meer in wil schakelen/defect is. Kost een paar tientjes en afvullen is ook niet zo duur.Tegen de tijd dat ik zover was, was de zomer al afgelopen, dus dat heb ik nooit laten maken. Maargoed, met een eventuele koper kom ik daar ook wel over uit denk ik
![]()
Voor de rest zijn er eik geen op of aanmerkingen aan de auto
(behalve dattie klinkers uit de straat trekt dan
![]()
)