Doe jij niet zeker?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef F1Bas het volgende:
Gaan we ons nu hier ook al druk over maken?
Nouja het is wel een beetje lachwekkend tochquote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef F1Bas het volgende:
Druk maken doe ik sowieso al niet meer, maar je kan toch niet ontkennen dat dit gewoon slecht is.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef F1Bas het volgende:
Tis een vriendschappelijke wedstrijd aan de andere kant van de wereld, die kun je verliezen lijkt mequote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Doe jij niet zeker?
3-1 achter staan tegen een 1e divisie ploeg
Deze uitslag zal me inderdaad een zorg zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Doe jij niet zeker?
3-1 achter staan tegen een 1e divisie ploeg
ons aller ajax mag dat toch nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Tis een vriendschappelijke wedstrijd aan de andere kant van de wereld, die kun je verliezen lijkt me
Je haalt me de woorden uit de mond, ik wilde het net postenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef Radegast het volgende:
Het excuus zal wel zijn dat het zo warm was.![]()
Maar dat mag niet meer he volgens onze voorzitter, we moeten ons hoofd niet verliezen en wijzen naar anderen. Dat is Calimero, en past niet bij Ajaxquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef Radegast het volgende:
idem ditoquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef Riro het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond, ik wilde het net posten
Toppie inderdaad, dat hele Kaapstad project terwijl de hoofdclub al jaren verneukt is.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Urquhart het volgende:
Het bestuur zorgt er tegenwoordig voor dat de satellietclubs nog beter worden, wat een beleid
Niet doen Jorien, je doet weer iets te dapperquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ons aller ajax mag dat toch niet
Nee, heel hard (maar wel goed) getraind.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef Radegast het volgende:
Wisselen we de spelers toch gewoon om.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toppie inderdaad, dat hele Kaapstad project terwijl de hoofdclub al jaren verneukt is.
+ technische staf en bestuurquote:Op zondag 14 januari 2007 16:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wisselen we de spelers toch gewoon om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |