Dat lijkt me inderdaad verstandigerquote:Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Misschien kunnen we ook een samenwerkingsverband met PSV aangaan!
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad verstandiger![]()
Misschien kunnen Ajax en Feyenoord later in hetzelfde stadion voetballen. Die dan wordt gebouwd in Leiden ofzo. In Milaan werkt het ook!
Nergens.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:58 schreef partyyboyy het volgende:
Waar kan ik Ajax tegen Cape Town volgen???
In Kaapstad.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:58 schreef partyyboyy het volgende:
Waar kan ik Ajax tegen Cape Town volgen???
ow ok, ga ik daar even heenquote:
Kun je op eigen naam laten over zetten tochquote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Die krengen zijn toch persoonsgebonden en niet overdraagbaar? Anders wil ik er wel twee.
Ajax.nlquote:Kaart overnemen van (Europese)uitkaarthouder
Indien je in het bezit bent van een persoonlijke Ajax Club Card, bestaat de mogelijkheid om een kaartje over te nemen van een (Europese)uitkaarthouder. Je dient het kaartje wel (verplicht) bij de Ajax-Supportersbalie over te laten schrijven op je eigen naam. Vanaf 22-1 t/m 9-2 kun je bij de Ajax-Supportersbalie langskomen om dit te regelen. De Ajax-Supportersbalie is geopend van di. t/m vrij. van 09.30 uur-17.00 uur. Let op: op wedstrijddagen en op zaterdag is dit niet mogelijk. Hier worden ook geen uitzonderingen op gemaakt.
Uitzonderingen:
1. een kaartje is wel overdraagbaar tussen Europese Club Card- of (voorrang) uitkaarthouders onderling.
2. Alleen kaarten die via TicketBox zijn gekocht kunnen worden overgeschreven. Kaarten die zijn gekocht via de Ajax-Supportersbalie worden niet meer op een andere naam overgeschreven.
Ik kan je niet PM'enquote:Op zondag 14 januari 2007 15:10 schreef Silenus het volgende:
Voor fokkers die naar Werder Bremen-Ajax willen maar bang zijn om niet aan kaarten voor het uitvak te kunnen komen...Ik wil zaterdag met m'n nationale uitkaart wel één (of twee, dan neem ik die van mn maat mee) kaartjes halen. Dan kunnen we ze die dag daarna bij de Arena (tegen FC Utrecht) overdragen. Gewoon voor de normale prijs natuurlijk.
ondertitelquote:Op zondag 14 januari 2007 15:44 schreef Nashje het volgende:
Door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |