En nu is het trillend hoopje mens. Een hoge prijs voor eeuwige roem, of toch niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:52 schreef tong80 het volgende:
Ja tegen het monster die harder sloeg dan Tyson. Ali zou gaan verliezen. 8 ronden lang beukte Foreman in op Ali. Ali blleef hem toeroepen. 'You mist, another miss' Toen plots de mooiste combinatie ooit gebokst Ali
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef tong80 het volgende:
Daar gat Foreman
Wat jammer dat niemand kijkt
Het kan gewoon een ziekte zijn het is nooit bewezen dat het door het boksen komt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:18 schreef Dada het volgende:
[..]
En nu is het trillend hoopje mens. Een hoge prijs voor eeuwige roem, of toch niet?
De hond moest plassen dus Foreman gevechtstukje heb ik gemist. Maar kende ik al van When We Were Kings. Episch gevecht.
Mee eensquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
Genoten. Maar de NOS maakt betere docu's
Ja, zag zijn naam nog een keer in beeld.quote:
Ok had al een vermoeden. Rare Docuquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja, zag zijn naam nog een keer in beeld.
Nope.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:46 schreef dndiek het volgende:
Gemist, maar het was niet echt de moeite waard zo te horen
Ik heb laatst die partij nog eens helemaal gezien, en de indruk die bij mij was blijven hangen van een Ali die 8 rondes in de touwen hing (de fameuze "rope a dope) is niet helemaal juist. Ali kwam er regelmatig venijnig uit en bokste ook veel meer dan ik me had herinnerd. Ali is en blijft the Greatest. Alleen blijft zijn trilogie tegen Frazier voor mij nog boven deze partij staan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:52 schreef tong80 het volgende:
Ja tegen het monster die harder sloeg dan Tyson. Ali zou gaan verliezen. 8 ronden lang beukte Foreman in op Ali. Ali blleef hem toeroepen. 'You mist, another miss' Toen plots de mooiste combinatie ooit gebokst Ali
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |