Om van die lijpe droge zinnen/opmerkingen uit films te quoten!?!?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:29 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is nou de bedoeling?
quote:The Dude: God damn you Walter! You fuckin' asshole! Everything's a fuckin' travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?
Die laatste zinquote:The Dude: Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man.
Blond Treehorn Thug: Your name's Lebowski, Lebowski. Your wife is Bunny.
The Dude: My... my wi-, my wife, Bunny? Do you see a wedding ring on my finger? Does this place look like I'm fucking married? The toilet seat's up, man!
quote:
quote:Blond Treehorn Thug: [holding up a bowling ball] What the fuck is this?
The Dude: Obviously you're not a golfer.
goh gister veronica gekeken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:28 schreef De_Ananas het volgende:
Van die onzin lijpe opmerkingen uit films
TS begint:
''Enjoy yourselfs, and thats an order''
A: ''You have to be in the control room in 10 minutes,"
B: "Yes Sir!"
A: 'With who are you there sergeant?''
-wijf komt onder de dekens vandaan-
B: ''Florres Sir'' (is een vrouwke)
A: ''make it twenty *wink''
voeg ook de film toe, in dit geval heeft Starship Troopers voor de nodige inspiratie gezorgd
om het dan maar even goed te doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:28 schreef De_Ananas het volgende:
TS begint:
voeg ook de film toe, in dit geval heeft Starship Troopers voor de nodige inspiratie gezorgd
had ff de OP niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:28 schreef De_Ananas het volgende:
TS begint:
Adriaaaaaaaaaaaaaaantje!!!!! (Bassie), ken je klassiekersquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Adriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! (Rocky)
Je vergeet: Say hallo to mister nine milimeter!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Adriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! (Rocky)
Scarfacequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:56 schreef gio_hardcore het volgende:
Of, "this town is like a great big pussy, waiting to get fucked". Raad maar waaruit die is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |