Mn zusje is gehandicapt, mn moeder werkt met gehandicapten, I think I can handle itquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh![]()
![]()
Ze staat in mijn FoBo... alleen ze heeft wel downsyndroom....kan je dat aan? Anders moet ik weer ff nieuwe kloon aanmaken
![]()
ohhhzooquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde met m'n post eik ook...dat je geen alcohol dronk toen je zwanger was..
![]()
ik heb de perfecte kloon aangemaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn zusje is gehandicapt, mn moeder werkt met gehandicapten, I think I can handle it
Oh, die pst had ik niet eens gezienquote:
roodquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, die pst had ik niet eens gezien
Wat blief je, rood? zwart? blauw?
Ik heb wel eens een topic daarover zitten lezen met een aantal posts erin van jou en ik heb respect voor wat je in die posts zegt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh![]()
![]()
Ze staat in mijn FoBo... alleen ze heeft wel downsyndroom....kan je dat aan? Anders moet ik weer ff nieuwe kloon aanmaken
![]()
Is bier toch ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb hier nog een brand dubbelbock....geen idee hoe ik eraan kom, maar het staat iig koel![]()
Niet van mijquote:
Tnxxx lief van je! Heb je Milou's site weleens gezien dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een topic daarover zitten lezen met een aantal posts erin van jou en ik heb respect voor wat je in die posts zegt.![]()
Gisterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij nou weer Mod
nog ffquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
Holy crap, is deze nog open/nog niet vol?
![]()
zulk een nieuws is niet gratisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |