Mn zusje is gehandicapt, mn moeder werkt met gehandicapten, I think I can handle itquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh![]()
![]()
Ze staat in mijn FoBo... alleen ze heeft wel downsyndroom....kan je dat aan? Anders moet ik weer ff nieuwe kloon aanmaken
![]()
ohhhzooquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde met m'n post eik ook...dat je geen alcohol dronk toen je zwanger was..
![]()
ik heb de perfecte kloon aangemaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn zusje is gehandicapt, mn moeder werkt met gehandicapten, I think I can handle it
Oh, die pst had ik niet eens gezienquote:
roodquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, die pst had ik niet eens gezien
Wat blief je, rood? zwart? blauw?
Ik heb wel eens een topic daarover zitten lezen met een aantal posts erin van jou en ik heb respect voor wat je in die posts zegt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh![]()
![]()
Ze staat in mijn FoBo... alleen ze heeft wel downsyndroom....kan je dat aan? Anders moet ik weer ff nieuwe kloon aanmaken
![]()
Is bier toch ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb hier nog een brand dubbelbock....geen idee hoe ik eraan kom, maar het staat iig koel![]()
Niet van mijquote:
Tnxxx lief van je! Heb je Milou's site weleens gezien dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een topic daarover zitten lezen met een aantal posts erin van jou en ik heb respect voor wat je in die posts zegt.![]()
Gisterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij nou weer Mod
nog ffquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
Holy crap, is deze nog open/nog niet vol?
![]()
zulk een nieuws is niet gratisquote:
een wip achterop zijn 3wieler is genoeg om je note's te weten te komen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulk een nieuws is niet gratis![]()
![]()
Echt welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulk een nieuws is niet gratis![]()
![]()
Je verwees daarnaar idd. Heb wel gekeken en er stonden heel veel links op de site die je opgaf..dus kon het niet vinden..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnxxx lief van je! Heb je Milou's site weleens gezien dan?
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:09 schreef oshiro het volgende:
Ik doe niet aan notes.
Owww dat was site van de sds. www.geocities.com/upanddown_met_milou is haar site. Alleen al een hele tijd niet bijgewerktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je verwees daarnaar idd. Heb wel gekeken en er stonden heel veel links op de site die je opgaf..dus kon het niet vinden..![]()
De laatste keer hadden we er 4, wat we na mijn ban erbij hebben gekregen weet ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik doe niet aan notes, mods die me zien wel
Omg, we hadden een ban?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De laatste keer hadden we er 4, wat we na mijn ban erbij hebben gekregen weet ik niet![]()
succes dan maar morgenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef oshiro het volgende:
Hoe wreed het ook mag klinken... ik moet jullie verlaten... morgen tentamen.
Hoewel dat echter niks gaat worden, en ik gewoon hier wil blijven.
zal ik nodig hebbenquote:
Wat gemeen zeg. Vandaar dat ik me zo down voelde, eerste banquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah toen hadden we echt een kutweek![]()
Die ja...en nog steeds niets te vinden. Jammer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww dat was site van de sds. www.geocities.com/upanddown_met_milou is haar site. Alleen al een hele tijd niet bijgewerkt![]()
Yepz dat was heul niet prettig. Gelukkig hebben we het gered. Posten in R&Pquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat gemeen zeg. Vandaar dat ik me zo down voelde, eerste ban
Weltusten !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef oshiro het volgende:
Hoe wreed het ook mag klinken... ik moet jullie verlaten... morgen tentamen.
.
.
.
Hoewel dat echter niks gaat worden, en ik gewoon hier wil blijven.
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browserquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die ja...en nog steeds niets te vinden. Jammer.![]()
of kreeg je melding dat er teveel dataverkeer was ofzo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browser
Ik klikte je link aan een typte de site..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browser
Nee gewoon, no matches were found.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of kreeg je melding dat er teveel dataverkeer was ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |