ook dat zwarte stukje er8er dus: upanddown_met_milouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik klikte je link aan een typte de site..ff proberen..
![]()
Ik heb 'm gevonden !...wat een vrolijke meid..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook dat zwarte stukje er8er dus: upanddown_met_milou
Dat hield ik dan ook in mn achterhoofdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Koel...past perfect bij de bruine suede-laarzen die we vorige week hebben gekocht![]()
Wij zijn echt goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat hield ik dan ook in mn achterhoofd![]()
Oh?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Onze bikini is anders wel van BjornBorg![]()
Tnxxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden !...wat een vrolijke meid..Leuke foto's..
![]()
![]()
sorry ff sig bijwerkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:39 schreef BeeDee het volgende:
Maar ga maar verder met de vrouwenpraat hoor !![]()
Ik ga wel slapen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja...dat...voordat ik ging slapen...dan..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry ff sig bijwerkenmaar we roken er nog eentje
![]()
gezellig...wil je er een biertje bij? Of een wodka van mijn kloon?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik rook er ook nog eentje, of 2.
U riep?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gezellig...wil je er een biertje bij? Of een wodka van mijn kloon?
wat een verrassingquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:51 schreef BeeDee het volgende:
Dat sigaretje gaat dan zo het er nu naar uitziet toch een jointje worden. Ik ben dan ook bij tijd en wijle onverbeterlijk..![]()
Ik lust ook nog wel een biertje..[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |