een wip achterop zijn 3wieler is genoeg om je note's te weten te komen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulk een nieuws is niet gratis![]()
![]()
Echt welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulk een nieuws is niet gratis![]()
![]()
Je verwees daarnaar idd. Heb wel gekeken en er stonden heel veel links op de site die je opgaf..dus kon het niet vinden..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnxxx lief van je! Heb je Milou's site weleens gezien dan?
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:09 schreef oshiro het volgende:
Ik doe niet aan notes.
Owww dat was site van de sds. www.geocities.com/upanddown_met_milou is haar site. Alleen al een hele tijd niet bijgewerktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je verwees daarnaar idd. Heb wel gekeken en er stonden heel veel links op de site die je opgaf..dus kon het niet vinden..![]()
De laatste keer hadden we er 4, wat we na mijn ban erbij hebben gekregen weet ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik doe niet aan notes, mods die me zien wel
Omg, we hadden een ban?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De laatste keer hadden we er 4, wat we na mijn ban erbij hebben gekregen weet ik niet![]()
succes dan maar morgenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef oshiro het volgende:
Hoe wreed het ook mag klinken... ik moet jullie verlaten... morgen tentamen.
Hoewel dat echter niks gaat worden, en ik gewoon hier wil blijven.
zal ik nodig hebbenquote:
Wat gemeen zeg. Vandaar dat ik me zo down voelde, eerste banquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah toen hadden we echt een kutweek![]()
Die ja...en nog steeds niets te vinden. Jammer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww dat was site van de sds. www.geocities.com/upanddown_met_milou is haar site. Alleen al een hele tijd niet bijgewerkt![]()
Yepz dat was heul niet prettig. Gelukkig hebben we het gered. Posten in R&Pquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat gemeen zeg. Vandaar dat ik me zo down voelde, eerste ban
Weltusten !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef oshiro het volgende:
Hoe wreed het ook mag klinken... ik moet jullie verlaten... morgen tentamen.
.
.
.
Hoewel dat echter niks gaat worden, en ik gewoon hier wil blijven.
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browserquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die ja...en nog steeds niets te vinden. Jammer.![]()
of kreeg je melding dat er teveel dataverkeer was ofzo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browser
Ik klikte je link aan een typte de site..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browser
Nee gewoon, no matches were found.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of kreeg je melding dat er teveel dataverkeer was ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |