En er zelf wel alles aan doen om te zorgen dat de kinderen niet nog een keer naar hun vader gaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:50 schreef bosb het volgende:
Als er nu, naar aanleiding van dit fragment, kinderbescherming op bezoek komt ben ik het daar volledig mee eens. Die kinderen intresseren haar geen ene reet. Ze zitten nu bij een vent die haar niet meer wil, en een nichtje wat ook nog een eigen leven heeft. BELACHELIJK.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:46 schreef Hanekrooi het volgende:
Jammer voor je Natasia, dat wordt dus gewoon weer verder met hangtieten door het leven![]()
quote:
Tsja dat zat ik me net af te vragen. Is er geen vader?? Als ik, als vader, dit alles mee zou krijgen zou ik in staat zijn om mijn kinderen mee te nemen, en zeker weten dat ik aan de hand van een paar videobeelden de volledige voogdij krijg.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En er zelf wel alles aan doen om te zorgen dat de kinderen niet nog een keer naar hun vader gaan.
Dit gaat echt te ver inderdaad. Eventjes binnen 12 uur op jacht naar een nieuwe oppasser.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:50 schreef bosb het volgende:
Als er nu, naar aanleiding van dit fragment, kinderbescherming op bezoek komt ben ik het daar volledig mee eens. Die kinderen intresseren haar geen ene reet. Ze zitten nu bij een vent die haar niet meer wil, en een nichtje wat ook nog een eigen leven heeft. BELACHELIJK.
Ja die is er wel maar het contact was kennelijk miniem, vorige week waren ze daar wel geweest, waarop Natasia de afgelopen week een brief schreef aan iemand waarin stond dat het niet de bedoeling was dat ze bij Milton kwamen. (jeugdzorg zou daar ook van op de hoogte zijn)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:54 schreef bosb het volgende:
Tsja dat zat ik me net af te vragen. Is er geen vader?? Als ik, als vader, dit alles mee zou krijgen zou ik in staat zijn om mijn kinderen mee te nemen, en zeker weten dat ik aan de hand van een paar videobeelden de volledige voogdij krijg.
Misschien kunnen we een of andere oelewapper van de SGP of christenunie een mailtje sturen en wat fragmenten toevoegen. Durf te wedden dat we morgen weer kamervragen krijgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver inderdaad. Eventjes binnen 12 uur op jacht naar een nieuwe oppasser.![]()
Als een wildvreemde nu bij de villa zou aankloppen met een beetje betrouwbaar gezicht, en zou zeggen dat hij wel op de kindjes wilde passen, dan zou ze dat aanbod zo aannemen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |