Zó kut was die uitzending nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:49 schreef Elvi het volgende:
Dat verslag is 100 keer beter dan de uitzending zélf _o-
Je keek wel naar hetzelfde programma als ik?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:50 schreef veldmuis het volgende:
Zó kut was die uitzending nou ook weer niet.
Wij lazen hetzelfde 'verslag'?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je keek wel naar hetzelfde programma als ik?![]()
whhehe tof ik ga es kijken of ze m moetenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:53 schreef veldmuis het volgende:
Misschien kun je het insturen als column voor de FP?
Dat had idee had ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:45 schreef JelleS het volgende:
Je grappen in het verslag zijn nou niet echt beter te noemen dan waarover je klaagt, of is dat nu juist de grap
Vind ik ook! Of, zoals iemand hier eerder zei: ik wil zappen omdat het zo tenenkrommend is, maar ik wil blijven kijken omdat het zo tenenkrommend is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind dit eigenlijk nog genanter dan de audities van idols.
Dat serveerster mens was idd dramatischquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook! Of, zoals iemand hier eerder zei: ik wil zappen omdat het zo tenenkrommend is, maar ik wil blijven kijken omdat het zo tenenkrommend is.
Ik vond die kolvende blondine wel humor hebben, niet super-origineel maar ze heeft zelfspot en dat had dat mens van de kleinkunstacademie absoluut niet. Hoe langer ze doorging ("Lllllll lllll lllllllllllllllllllllll lllllllord of the rings" - wtf?) hoe dieper ik in de bank zakte van plaatsvervangende schaamte.
Die Belg was erg. Trouwens, Ruben Nicolai is toch ook Vlaming?
![]()
![]()
heb je nooit overnagedacht om daar eens zelf te staan? volgens mij zou je het evengoed doen als die werkloze uit aflevering 1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:39 schreef FlyingFox het volgende:
Zo zitten ergeren: meteen een verslag geschreven:
uit mn blog:
De beste Lama’s staan aan wal. (een verslag)
Ik wou net zeggen, wat een vreemd stuk, hoeveel superlatieven denk je in zo'n klein stuk te kunnen proppen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:45 schreef JelleS het volgende:
Je grappen in het verslag zijn nou niet echt beter te noemen dan waarover je klaagt, of is dat nu juist de grap
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Die ene gast kon wel heel erg goed hans teeuwen imiteren.Int begin
Alain Rinckhoutquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:03 schreef Millabelle het volgende:
Weet iemand hoe die Belg heet?
ja, dan kan de rest alleen maar belgemoppen maken over patat en lambiekquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:12 schreef marientje het volgende:
[..]
Alain Rinckhout
Stop maar met zoeken, dit is m!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |