Kom maar terug als je het beterolijk kan voor voren.quote:beterolijke kon ik hetniet voor voren
Alleen als de telefoon de geheugenkaart tomtom5 wil aceptiren en de hugenkaart nite de telefon met een usb kabrel ge kopelt zit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef Muziekmeisje het volgende:
mijn vraag is alles als ik tomtom op de telefoon wil zetten moet de heugenkaart in de telefoon zitten of niet
de heugenkaart is alles als je in de telefoon zet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef Muziekmeisje het volgende:
mijn vraag is alles als ik tomtom op de telefoon wil zetten moet de heugenkaart in de telefoon zitten of niet
Hahahahahaquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kom maar terug als je het beterolijk kan voor voren.
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef Muziekmeisje het volgende:
in de telefoon doen om hem dat te instaleren of gewoon in een usb lezer
of je kan je gewoon geheugenkaart in je telefoon doen endian tomtom er op staren
want wil op mijn mio tomtom 5 er op zetten maar nu weet ik niet of het via gewoon geheugenkaart in de telefoon doen en het er dna op zetten of gewoon via los dat je zeg maar via een soort usb lezer
het er op zat je sorry beetje onduidelijk beterolijke kon ik hetniet voor voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |