Iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Remzz het volgende:
Viel me op dat hij nog aardig moeilijk deed bij de toren, dat terwijl hij bij Jules Unlimited wel wat heftigere dingen heeft meegemaakt.
Waarom zou ze ze houden?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Renate is de mol niet waarom zou ze anders Jokers inzetten?
Ze heeft er toch niks aan, ze kan ze beter inzetten dan dat bijvoorbeeld één of ander Peggy-figuur ze gaat stelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het al bekend? Ik dacht dat daar vorig seizoen een enorme boete op stond?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jammer dat in het eerste topic mensen zeiden wie de mol was n.a.v. RTL Boulevard, dat heeft het een beetje voor me verneukt, geen spoilers enzo![]()
Als ze al die jokers zou houden, zou ze juist opvallen als mol...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Yvonne vond ik anders ook heel goed. Elise was de slechtste halverwege de afleveringen wist ik t al zeker dat zij t was.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:36 schreef RayMania het volgende:
Het loopt al zeven seizoenen, even uit m'n hoofd:
2000: Australië: Mol = Deborah.
2001: Schotland: Mol = Nico.
2002: Portugal: Mol = George.
2003: Canada: Mol = Elise.
2005: Indonesië/Bali: Mol = Yvonne.
2006: Argentinië: Mol = Milouska.
Omdat ik als mol in het begin nog niet zo zou willen opvallen, maar juist de indruk wekken dat ik niet de mol ben..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
Waarom zou Renate dan zoveel geld scoren toen ze die filmpjes bekeek in uitzending 1? Het was best logisch geweest om een fout te maken.
tja van Inge ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
Waarom zou Renate dan zoveel geld scoren toen ze die filmpjes bekeek in uitzending 1? Het was best logisch geweest om een fout te maken.
nee, dit was een uitgelezen mogelijkheid om in de anonimiteit als Mol geen positieve bijdrage te leveren aan deze opdracht. Het zou werkelijk te stom zijn omdat wel te doen, omdat andere kandidaten er niet bij waren; waardoor t minder op hun netvlies is gebrand.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat ik als mol in het begin nog niet zo zou willen opvallen, maar juist de indruk wekken dat ik niet de mol ben..
Nico was anders wel heeeel opvallend toen ie op dat vlot rustig zat te trappelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:58 schreef BVO het volgende:
Nico en Deborah waren ook erg sterk als mol.
Ze zal waarschijnlijk de test niet goed hebben gemaakt, maar er is natuurlijk een grote kans dat iemand anders de test nog slechter heeft gemaakt omdat ze ook nog eens veel jokers in had gezet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:02 schreef Mirri het volgende:
Wat ik nog steeds heel raar vind bij Renate is dat ze zei dat ze alles op Sander had gezet als mol. Terwijl daar helemaal geen reden toe was, want Sander had niets gesaboteerd. En als ze in afl. 1 echt iedere vraag beantwoordde naar Sander..en ze had dan wel 4 jokers...dan had ze er echt wel uitgelegen..dus volgens mij loog ze dat ze alles op Sander had gezet..
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik ga nu toch twijfelen over Alex en Renate door: "Vooral omdat ik er niet eens zoveel voor hoefde te doen. De anderen halen mij werk uit handen door zichzelf te zijn, door niet na te denken en door naïef gedrag."
Dick en Menno, daar richt ik me nu op
quote:Is it getting better?
But do you feel the same
Will it make it easier on you now?
You've got someone to blame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |