Dat zei ze inderdaad en ja, de Mol wordt altijd getraind. Maar die houdt dat altijd stil. Dus Inge is 't ook niet. We kunnen gewoon gaan afstrepen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef broer het volgende:
Ik geloof niet dat ze de mol is, maar toch viel me op wat Inge zei. Het was iets als: "Ik heb een paar weken geleden voor het eerst geabseild." (Kan iemand dat nakijken als hij of zij de video terugkijkt? Ik heb het niet opgenomen.) Was het niet zo dat de mol altijd getraind wordt op bepaalde opdrachten?
Dan heb ik 't verkeerd begrepen. Want dat zou best kunnen, van dat geld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:28 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat hij zei dat dit de eerste keer was dat er een hele aflevering geen geld is verdiend.
Nee hij zei dat het niet voor was gekomen dat iemand een opdracht had geweigerd en dat het er deze keer maar liefst twee waren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei dat dit de eerste keer was dat er een hele aflevering geen geld is verdiend.
In dat geval kletste Karel volgens mij uit z'n nek, tenzij iemand beter weet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:38 schreef Jivis het volgende:
Nee hij zei dat het niet voor was gekomen dat iemand een opdracht had geweigerd en dat het er deze keer maar liefst twee waren.
Een kleine verspreking door alle emotie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Maar die houdt dat altijd stil.
Dan heb ik het verkeerd onthouden. Sorry.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:38 schreef Jivis het volgende:
Nee hij zei dat het niet voor was gekomen dat iemand een opdracht had geweigerd en dat het er deze keer maar liefst twee waren.
Nee, lijkt me sterk. Daarvoor gaat een Mol altijd veel te veel op in z'n rol.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:48 schreef broer het volgende:
Een kleine verspreking door alle emotie?
Hm... Nou, dan weet ik het allemaal niet meer en blijf ik maar gewoon nog een weekje bij Renate.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, lijkt me sterk. Daarvoor gaat een Mol altijd veel te veel op in z'n rol.
De Mol is vaak, niet altijd, degene die ik het meest de winst gun. Momenteel begin ik sympathie op te vatten voor Paul Rabbering. Menno Bentveld heb ik altijd sympathiek gevonden. Eén van de twee dusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:56 schreef broer het volgende:
Hm... Nou, dan weet ik het allemaal niet meer en blijf ik maar gewoon nog een weekje bij Renate.
Viel me ook op. Maar het hoeft helemaal niks te zeggen, want er gebeuren nou eenmaal altijd dingen uit pure knulligheid.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:58 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Volgens mij is Menno Bentveld de mol. Het was wel erg vreemd dat hij tijdens het eerste spel aan de telefoon 'Bangkok loi' (of iets dergelijks) verstond in plaats van 'Bangkok noi', waar hij en zijn reispartner naartoe moesten. Die eerste wijk bleek vervolgens toevallig ook nog eens echt te bestaan waardoor ze een verkeerde richting uit gestuurd werden.
Het ging razendsnel en ik weet niet of het gebruikelijk is dat je de sabotages van de mol te zien krijgt vóór de laatste uitzending, maar ik vond het allemaal net iets te toevallig.
We zullen het zien.quote:
volgens mij had ze het over 20 meter op een klimwand....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef broer het volgende:
Ik geloof niet dat ze de mol is, maar toch viel me op wat Inge zei. Het was iets als: "Ik heb een paar weken geleden voor het eerst geabseild." (Kan iemand dat nakijken als hij of zij de video terugkijkt? Ik heb het niet opgenomen.) Was het niet zo dat de mol altijd getraind wordt op bepaalde opdrachten?
Boeit me niet. Staan we quitte wat betreft Arcade Firequote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:09 schreef broer het volgende:
We zullen het zien.
Ik hoop niet dat je gelijk hebt, want dan verlies ik de poule waar ik aan meedoe sowieso.
Ja, klopt. Maar trainen is trainen, hè?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:10 schreef evert het volgende:
volgens mij had ze het over 20 meter op een klimwand....
Heb je daar in het dagelijks leven nou veel last van, van zo'n olifantengeheugen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Staan we quitte wat betreft Arcade Fire![]()
Niet echt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:17 schreef broer het volgende:
Heb je daar in het dagelijks leven nou veel last van, van zo'n olifantengeheugen?
Ik ga ook voor Alex ; de vorige aflevering vanwege zijn vrijstelling en het niet voor de geldpot gaan, en deze aflevering vanwege het weigeren om van de toren af te dalen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Alex is het!
Hij is wel al te zien op uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:29 schreef Lu_uK het volgende:
Wieisdemol.nl ligt plat, hebben andre er ook last van?
Ik wil de aflevering bekijken maar nog niks weten dus ik post heel voorzichtig..
hey wickedangelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een vage shit van die Nadja. Die is 't dus niet![]()
Het verbaasde me dat Karel n.a.v. het abseilen zei dat er sinds het begin van de Mol in '99 nooit iemand een opdracht heeft geweigerd, dat dit dus de eerste keer was.
Nou heb ik alle reeksen gezien maar kan me niet meer herinneren of dat ook echt zo is. Er was toch ooit (Portugal?) een bungeejump-opdracht of iets dergelijks waar toch ook iemand niet durfde? Weet iemand dit nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |