plus het beatles shirt wat al voor 2 theorieen heeft gezorgdquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef Wakey het volgende:
Dick Jol is de mol
Volgens mijn vader zijn het diegenen die in 't begin van de series op de achtergrond blijven, en tot nu toe had hij gelijk. In 2 afleveringen heb ik opvallend weinig van Dick Jol gezien, ook bij die zoekopdracht was ie niet bepaald aanwezig. Hij lijkt me ook wel een sluw en rustig type dat vooral gaat profiteren van het feit dat anderen zich verdacht gedragen.
heeej Mirri, jij ook hier! Ik weet nog dat ik vorig jaar precies hetzelfde vroeg! Vind het niet gek hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:
Ik heb een vraag. De winnaar van het spel gaat met het geld naar huis, nietwaar? Maar kan de mol dan ook de winnaar worden? Want zijn/haar taak is om de opdrachten te saboteren, zodat er zo min mogelijk geld wordt verzameld. Nu zou het als mol toch het beste zijn als hij/zij juist extra zijn/haar best doet, want dan valt a. hij/zij niet op, want de mol doet extra hard zijn/haar best en b. de mol gaat er dus met de jackpot vandoor...
Of kan de mol niet winnen?![]()
er zit wat in.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef Wakey het volgende:
Dick Jol is de mol
Volgens mijn vader zijn het diegenen die in 't begin van de series op de achtergrond blijven, en tot nu toe had hij gelijk. In 2 afleveringen heb ik opvallend weinig van Dick Jol gezien, ook bij die zoekopdracht was ie niet bepaald aanwezig. Hij lijkt me ook wel een sluw en rustig type dat vooral gaat profiteren van het feit dat anderen zich verdacht gedragen.
ik zag t ook van Menno. Net zo'n blik van 'zal ze zien dat ik t verkeerd overtrek'.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef kozakken het volgende:
Dick is wel bijzonder op de achtergrond. Maar volgens mij toch altijd te recht door zee om zoiets te doen. Ik denk dat hij net iets te weinig flexibel wordt geacht door de programmamakers. Die zoeken iets meer go with the flow en trek je plan en dat kan hij volgens mij net te weinig.
En Menno gaf zo'n lekkere (goed gefilmd trouwens) blik toen hij die letters aan het overtrekken was
Maar dramaqueen Renate en Alex waren wel heel shocking vandaag.
tactieken verschillen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:54 schreef hp38guser het volgende:
Milouska was vorig seizoen in de eerste afleveringen ook nadrukkelijk aanwezig. Ze moest perse als laatste over die brug en toevallig E2000 eruit spelen. De mol is naar mijn mening altijd nadrukkelijk op de voorgrond aanwezig.
Precies!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:56 schreef toma het volgende:
[..]
ik zag t ook van Menno. Net zo'n blik van 'zal ze zien dat ik t verkeerd overtrek'.
Zou het niet zo kunnen zijn dat Menno de mol is maar dat Renate en Nadja benaderd zijn door de mol om als 'hulpmollen' te spelen? In het verleden zijn ook medekandidaten benaderd om als hulpmol te spelen....?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Vicky het volgende:
Nadja lag er teveel boven op.
Menno zat idd op een andere kleur stoel maar Renate en Nadja zaten op een oranje stoel terwijl de rest op groen zat.
Ik nijg nu weer een beetje naar Renate. Dat waren echt krokodillentranen op het dak...
quote:Day 1 - abseiling
"When we were walking over the dam I told the others I had a fear of heights. I do really have a fear of heights, but not that bad, so I kept on saying to myself "I have a fear of heights, I have a fear of heights.' And after a while I didn't know whether I would go or not."
Flashback George hanging on the edge:"I'm a bit confused." John:"That doesn't matter, just hold on to that rope and lean back."
"I was really scared scared, but I did want to go down. So if you see my shaking hands, those are real. But I deliberately wasted some time. I didn't like it that we had won the challenge. A Mole action is not only about sabotaging the money, but it's also about trust. A kind of psychological confusing the other people. So I did go down the dam even though I had a fear of heights and I got a lot of credit for that."
als dat zo is dan is ie bijna net zo goed als georgequote:Op donderdag 11 januari 2007 23:41 schreef evert het volgende:
wel mooi dat iedereen zegt 'die en die is de mol' maar als nadja het is, is het niet leuk want het ligt er dan te dik op...
wat ik verder nog opvallend vond: liesbeth zei nog dat ze geen één keer de telefoon had gehad, dat alle communicatie via Paul gelopen was... en die school vinden was echt een drama....
en dat Paul toch naar beneden ging, hij kon dat makkelijk doen, had natuurlijk uren boven gestaan met de andere 3 en kon goed inschatten dat hij zonder problemen kon gaan omdat alex en renate het never nooit zouden doen. prima mol actie, daarom geen enkele verdenking op je weten te leggen terwijl je weet dat er nooit geld in de pot zal komen
Z'n reactie was ook een tikkeltje overdreven..quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:41 schreef evert het volgende:
wel mooi dat iedereen zegt 'die en die is de mol' maar als nadja het is, is het niet leuk want het ligt er dan te dik op...
wat ik verder nog opvallend vond: liesbeth zei nog dat ze geen één keer de telefoon had gehad, dat alle communicatie via Paul gelopen was... en die school vinden was echt een drama....
en dat Paul toch naar beneden ging, hij kon dat makkelijk doen, had natuurlijk uren boven gestaan met de andere 3 en kon goed inschatten dat hij zonder problemen kon gaan omdat alex en renate het never nooit zouden doen. prima mol actie, daarom geen enkele verdenking op je weten te leggen terwijl je weet dat er nooit geld in de pot zal komen
en ik realiseer me nu dat in de leader hij in een 'donkere' omgeving zit, een beetje als een Mol in holengangen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
als dat zo is dan is ie bijna net zo goed als george
t is die man, en volgens mij is ie niet gayquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Damn, is dat een man of een vrouw naast 'mHij was wel homo volgensmij toch...
Ik dacht dat hij zei dat dit de eerste keer was dat er een hele aflevering geen geld is verdiend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Het verbaasde me dat Karel n.a.v. het abseilen zei dat er sinds het begin van de Mol in '99 nooit iemand een opdracht heeft geweigerd, dat dit dus de eerste keer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |