Bij de executie waren er oranje en groene stoelen, alleen menno zat op een blauwe. (is het enige dat mij opviel)quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef Schuifpui het volgende:
Niemand verder nog subtiele hints gezien? zelf mis ik dat soort dingen altijd![]()
Het viel me op dat Karel WEER alleen maar blauwe blousen droeg!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef Schuifpui het volgende:
Niemand verder nog subtiele hints gezien? zelf mis ik dat soort dingen altijd![]()
Op uitzendinggemist.nl en wieisdemol.nl kun je terugkijken. De herhaling weet ik zo niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef Mr_Booze het volgende:
Kut gemist.. weet iemand wanneer de herhaling is of wanneer het online komt te staan en waar.
Dick kreeg het enige blauwe molboekjequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
Het viel me op dat Karel WEER alleen maar blauwe blousen droeg!
In het verleden hebben ze toch ook wel eens gedaan dat iedereen een keer een afwijkend iets had, behalve de mol? Of zit ik verkeerd?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef faberic het volgende:
[..]
Bij de executie waren er oranje en groene stoelen, alleen menno zat op een blauwe. (is het enige dat mij opviel)
tja en menno zat op een blauwe stoel...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dick kreeg het enige blauwe molboekje
jep, vorig jaar. Nu hebben dus dick en menno een afwijkend iets gehad als we niks over het hoofd hebben gezien...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
In het verleden hebben ze toch ook wel eens gedaan dat iedereen een keer een afwijkend iets had, behalve de mol? Of zit ik verkeerd?
er zijn 2 mollenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef faberic het volgende:
[..]
tja en menno zat op een blauwe stoel...
Kloptquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
In het verleden hebben ze toch ook wel eens gedaan dat iedereen een keer een afwijkend iets had, behalve de mol? Of zit ik verkeerd?
precies 'mijn' mollenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef faberic het volgende:
[..]
jep, vorig jaar. Nu hebben dus dick en menno een afwijkend iets gehad als we niks over het hoofd hebben gezien...
Zou wel tof zijn trouwens en dat ze het ook niet van elkaar weten. Dan heb je de laatste aflevering echt een winnaar die hoe dan ook compleet verkeer zatquote:
Dat is de enige die het in mijn ogen echt niet kan zijn. Hij heeft nog helemaal niets fout gedaan. En zei direct dat hij toch zou abseilen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
het is toch echt nog steeds Paul hoor...
nee, dat trillen en dat zweten enzo dat kun je niet acteren vooral niet als je t in één keer goed moet doen. Het zou teveel opvallen als t fake was.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:10 schreef digispeed het volgende:
vond inge anders ook wel een toneelstukje op voeren, met dat huilen.
zou dat echt zijn ????
Gelukkig heb ik niet mee gekregen wie er wintquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jammer dat in het eerste topic mensen zeiden wie de mol was n.a.v. RTL Boulevard, dat heeft het een beetje voor me verneukt, geen spoilers enzo![]()
Maar het was deze uitzending dan ook erg logisch dat er dingen gebeurden zoals ze gebeurden.
Dan ga ik het dus maar kijken voor degene die wint![]()
Kannibalen, duhhhquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het wel een vage actie van Renate: "nu ik onder druk wordt gezet ga ik zeker niet" oid. Wtf, het is toch logisch dat je een beetje druk zet voor zo'n dikke pot. Beetje een te opzichtige mol actie maar zo'n goede actrice lijkt mij nietdus voor mij toch nr 1 mol kandidaat.
En als Nadja. met haar kut hoed, de mol is is ze we een hele slechte
. En waar moeten we Eva van kennen met haar lelijke hoofd
?
BNN.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Zegt me niks. Bagger serie ofzo?
3 keer op tv geweest met gemiddeld 10 kijkers ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Zegt me niks. Bagger serie ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |