quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:39 schreef evert het volgende:
[..]
nee, ik denk op hem zelf. Immers, Radiohead, dat is hij zelf.
sorryquote:Vanmiddag doet Michiel m'n programma, maar ik wil je een muzikale verwijzing naar de uitzending van vanavond niet onthouden. Je vindt 'm hier.
(Het is geen hint naar de mol, het verwijst alleen naar de uitzending.)
ik vond r nog lelijker dan in de vorigequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef Jivis het volgende:
Ik vond Eva in deze aflevering minder erg dan de vorige.
dat beaam ik wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef Jivis het volgende:
Ik vond Eva in deze aflevering minder erg dan de vorige.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:
Ik heb een vraag. De winnaar <--> jackpot vandoor...
Of kan de mol niet winnen?![]()
Dan is het toch geen molquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:
Ik heb een vraag. De winnaar van het spel gaat met het geld naar huis, nietwaar? Maar kan de mol dan ook de winnaar worden? Want zijn/haar taak is om de opdrachten te saboteren, zodat er zo min mogelijk geld wordt verzameld. Nu zou het als mol toch het beste zijn als hij/zij juist extra zijn/haar best doet, want dan valt a. hij/zij niet op, want de mol doet extra hard zijn/haar best en b. de mol gaat er dus met de jackpot vandoor...
Gaat er steeds om wie de meeste vragen goed heeft. Het is niet alleen de vraag wie is de molquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef Mirri het volgende:
Hmm..dus het zou kunnen dat er geen winnaar komt als op het einde niemand weet wie de mol is?
...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef Mirri het volgende:
Hmm..dus het zou kunnen dat er geen winnaar komt als op het einde niemand weet wie de mol is?
Degene die de meeste vragen goed beantwoord wint.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef Mirri het volgende:
Ik ken het programma nog niet zo goed hoor...het kan best warrig overkomen in het begin.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Als de mol zou kunnen winnen, zou hij altijd winnen, aangezien hij alles over zichzelf weet en dus alle vragen goed kan invullen. En de mol moet juist zo min mogelijk geld in de pot weten te krijgen. Lijkt me niet handig als winnaar.
Daar zat ik ook al aan te denken, zo'n bn'er verdient genoeg, lijkt me..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef jna het volgende:
Gaat het geld trouwens niet naar een goed doel ofzo?
Het lijkt me een strak plan als jij de regels nog eens na gaat lezen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:
Ik heb een vraag. De winnaar van het spel gaat met het geld naar huis, nietwaar? Maar kan de mol dan ook de winnaar worden? Want zijn/haar taak is om de opdrachten te saboteren, zodat er zo min mogelijk geld wordt verzameld. Nu zou het als mol toch het beste zijn als hij/zij juist extra zijn/haar best doet, want dan valt a. hij/zij niet op, want de mol doet extra hard zijn/haar best en b. de mol gaat er dus met de jackpot vandoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |