Haha okequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef toma het volgende:
[..]
gebeurd dat niet automatisch omdat het plaatje aan de site is gekoppeld ?
iig bedankt
tenzij dat ie al 100% zeker wist dat ie toch niet zou gaan en dat niemand hem daar nog van kon overtuigen (klinkt als een mol).quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef jna het volgende:
Alex was trouwens gewoon nog rustig aan het eten op die toren. Als ie echt niet durft dan krijg je op die hoogte geen hap door je keel volgens mij.
dat ligt veels te veel voor de hand...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:36 schreef BigFire het volgende:
Alex al voor de 2de keer verantwoordelijk voor het verliezen van geld en falen van opdrachten. dit i.t.t mensen die '' mysterieus'' doen of ''treuzelen'' of zich ergens niet in mengen.![]()
Alex de mol.
high en dry van radiohead, als verwijzing naar de uitzending van vanavondquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:35 schreef toma het volgende:
wat was trouwens ook alweer het liedje dat Paul op zn site had staan ??
Ik heb die angst zeker wel, durf ook niet in achtbanen enzo. Maar dit is gewoon een kwestie van je langzaam naar beneden laten zakken en gewoon niet naar beneden kijken. Als het niet om zoveel geld zou gaan, zou ik het absoluut niet doen, maar in deze situatie was ik zeker wel naar beneden gegaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je die angst niet hebt is dat heel makkelijk spreken.
zou dat slaan op renate en alex die niet naar beneden gingen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:37 schreef evert het volgende:
[..]
high en dry van radiohead, als verwijzing naar de uitzending van vanavond
nee, ik denk op hem zelf. Immers, Radiohead, dat is hij zelf.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zou dat slaan op renate en alex die niet naar beneden gingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |