Kortom, zwaar klote dus.
Nu een paar uur later loop ik nog steeds met datzelfde probleem rond en ik vraag me af wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn.
Herkent iemand dit, uit eigen ervaring, of de mogelijke oorzaak?
Ik wil graag weten waarom ik er nu als een boxer bijloop en hoe ik van die rare alien ogen afkom.
Iemand?
is het niet?> want het kan zijn als je je heel erg inspant je hoofd meer bloed bevat, als je dan doorgaat kan dat gebeuren, mensen die heel erg hard aan het poepen zijn kunnen dat ook krijgen..,.
vaag , maar volgens mij is het niet echt schadelijk..
maar ik ben geen dokter.. dus als je het zeker wilt weten moet je ff bij em langsgaan
Ik heb geen idee waardoor dit komt, ik zal het eens aan hem vragen. Volgens mij kan het niet veel kwaad en verdwijnt het vanzelf weer.
quote:Ik heb me idd, zeker voor mijn doen, erg ingespannen en misschien wel net iets te veel van mezelf gevraagd.
Op vrijdag 18 januari 2002 16:28 schreef enfermidade het volgende:
ik weet het niet zeker, ik weet ook niet of het goed kan, maar jij hebt je tijdens het sporten denk ik wel Kei erg ingespannenis het niet?> want het kan zijn als je je heel erg inspant je hoofd meer bloed bevat....
quote:Ik heb geen last van zweten in mijn gezicht gehad, dus ook geen zweet in mijn ogen gekregen.
Op vrijdag 18 januari 2002 16:31 schreef erikh het volgende:
Is er misschien zweet in je ogen terecht gekomen, dat kan bij sommige mensen ook veel irritatie opwekken.
gewoon wat minder gaan blowen
nee ff zonder dollen ik weet het niet mijn pa zegt dat et waarschijnlijk uitdroging is en irritatie van zweet
dus meer drinken en zorgen dat het zweet nit in je oog komt
quote:Te weinig vocht zal er heel goed mee te maken kunnen hebben, ik zal de komende tijd eens proberen er op te letten om dagelijks enkele glazen water naar binnen te werken.
Op vrijdag 18 januari 2002 19:01 schreef _Osiris_ het volgende:
ach das toch niet zo een probleem ik heb dr ook last van die rode ogengewoon wat minder gaan blowen
nee ff zonder dollen ik weet het niet mijn pa zegt dat et waarschijnlijk uitdroging is en irritatie van zweet
dus meer drinken en zorgen dat het zweet nit in je oog komt
Maar dan blijf ik het toch vreemd vinden dat dat (naast oa schouder en nek klachten) zo op mijn ogen slaat.
Dat ik na een uurtje sport eruit blijk te zien als een amateur boxer?
Ondertussen hen ik, nu úren later, nog steeds abnormaal opgezwollen ogen en het zier er ook niet uit dat het voorlopig helemaal weg zal trekken.
Ik zal dit weekend iig maar eens beginnen met veel rust te nemen, en heel veel proberen te slapen.
en tot 5:00 a 4:00 in de ochtend ICQen met jongens terwijl je weer vroeg op moet wil ook wel het probleem zijn, gun je ogen en lichaam wat rust
quote:Dat van die adertjes wil ik geloven, maar WAAROM zwellen die adertjes dan zo op? ik wil altijd waarom weten
Op vrijdag 18 januari 2002 23:16 schreef Profesor het volgende:
In het oog ziten kleine adertjes die kunnen opzwellen bij inspanning en dat is niet zo'n probleem.
Het oog is trouwens het snelst genezende onderdeel van je lichaam.en tot 5:00 a 4:00 in de ochtend ICQen met jongens terwijl je weer vroeg op moet wil ook wel het probleem zijn, gun je ogen en lichaam wat rust
En met de bewoording boxersogen overdrijf ik echt niet, het is niet toonbaar.
en daar heb je gelijk in, ik weet, daar ga ik verstandiger in worden.
quote:Waarom zwelen aders op
Op vrijdag 18 januari 2002 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:[..]
Dat van die adertjes wil ik geloven, maar WAAROM zwellen die adertjes dan zo op?
en daar heb je gelijk in, ik weet, daar ga ik verstandiger in worden.
hups bijna 12 uur, naar bed jij! en je computer uit
quote:Euuhh ja... jij bent de Profesor
Op vrijdag 18 januari 2002 23:37 schreef Profesor het volgende:[..]
Waarom zwelen aders op
hart pompt harder het bloed rond. De druk in je hoofd wat groter (rood hoofd bij inspannen bijvoorbeeld. Dit in combinatie met regelmatig Blowen en nauwelijks nachtrust, stress versterken dit effect. Op deze wijze kan er ook een adertje knapen en dan heb je een half of heel rood oog, dit kan geen kwaad en duurt een paar weken voordat het weg is.
hups bijna 12 uur, naar bed jij! en je computer uit
Maar ik snapum luid en duidelijk.
Ik ga het nu ook maar zien als een teken van stoppen en naar bed gaan. Ik zit er sowieso zwaar doorheen, heb een loodzwaar lichaam en weer last van opkomende RSI.
*naar lichaam luistert en welterusten zegt voor nu*
tja... 't isnie anders
en een dikke zoen, want je blijft een te gekke meid
Mijn ogen kijken me in de spiegel nog steeds heel raar aan, ik herken ze amper. Mijn rechteroog is nog steeds kleiner, en mijn oogleden en de huid onder mijn ogen zijn nog steeds abnormaal opgezwollen. Mijn ogen zelf zijn niet rood meer.
Dit weekend zal ik zo dus nog wel rond blijven lopen, ik heb mezelf beloofd om het echt rustig aan te doen en niet te laat te maken.
Maar maandag zal ik toch mijn buitenshuize verplichtingen moeten voldoen en dan is't toch echt wel mijn bedoeling dat ik weer normaal oog.
Wie weet manieren om mijn niet toonbare opgezwollen ogen weer normaal te krijgen?
quote:Naar aanleiding van deze vraag kreeg ik op mijn icq de tip om 20 minuten plat te gaan liggen met een koude washand, of stukjes komkommer op mijn ogen. Tnx voor de tip!
Op zaterdag 19 januari 2002 15:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wie weet manieren om mijn niet toonbare opgezwollen ogen weer normaal te krijgen?
Ik heb deze tip opgevolgd en ipv 20 minuten heb ik zelfs meer dan een uur gelegen met komkommer op mijn ogen. Onderwijl geprobeerd om wat ik van de week in mn eerste meditieles heb meegekregen, toe te passen en daarmee mezelf een beetje rust te geven.
Hoewel de zwelling een stuk is geslonken, zijn mijn ogen nog steeds opgezwollen. Ik ga dit weekend nog een paar keer proberen met koude stukjes komkommer op mn ogen.
Verder ben ik er op gaan letten om water te drinken de hele dag door. Ik heb daarmee denk ik zeker een liter meer vocht binnen dan doorgaans.
quote:en nu dan weer naar bed dus
Op zaterdag 19 januari 2002 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:[..]
Naar aanleiding van deze vraag kreeg ik op mijn icq de tip om 20 minuten plat te gaan liggen met een koude washand, of stukjes komkommer op mijn ogen. Tnx voor de tip!
Ik heb deze tip opgevolgd en ipv 20 minuten heb ik zelfs meer dan een uur gelegen met komkommer op mijn ogen. Onderwijl geprobeerd om wat ik van de week in mn eerste meditieles heb meegekregen, toe te passen en daarmee mezelf een beetje rust te geven.
Hoewel de zwelling een stuk is geslonken, zijn mijn ogen nog steeds opgezwollen. Ik ga dit weekend nog een paar keer proberen met koude stukjes komkommer op mn ogen.
Verder ben ik er op gaan letten om water te drinken de hele dag door. Ik heb daarmee denk ik zeker een liter meer vocht binnen dan doorgaans.
quote:Ik heb idd bronchites.
Op zondag 20 januari 2002 13:00 schreef Nyles het volgende:
hej heb je bronchitus?
Ik wel en heb soms precies hetzelfde...
quote:Het is niet dat ik er echt om worry.
Op maandag 21 januari 2002 11:24 schreef Nyles het volgende:
Nah duidelijk dus hebbet ook wel eens gehad duzzz no need to worry....
Nu is het gelukkig niet meer echt zichtbaar en het is me nu ook wel duidelijk wat er allemaal meegespeeld kan hebben, oa vochttekort, slaaptekort en teveel inspanning in een keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |