abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45268503
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Hij was gevallen in het winkelcentrum
De arme man...
Noot noot.
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:27:59 #77
75556 erkel
back from Dagestan
pi_45269329
Jojoortje, ik weet ongeveer hoe jij je gevoeld hebt, want ik ben ook 2 jaar geleden aan mijn kaak geopereerd

Bij mij was de reden dat mijn onderkaak iets te ver naar voren stond, dus hebben ze mijn bovenkaak naar voren getrokken. Zal wel medische logica zijn Afijn dat was wel een beetje mijn geluk, want zodoende hoefden mijn kaken niet aan elkaar vast gezet te worden na de operatie. Maar het was nog steeds geen pretje

Ik heb ook 2 weken lang met een opgezwollen hoofd rondgelopen en zeer moeizaam kunnen eten, dus ook vooral vloeibaar Dat van dat kotsen herken ik ook, want ik deed niets anders de eerste uren na de operatie. Het enige wat je er dan uitgooit is oud bloed, wat je hebt ingeslikt hebt tijdens de operatie. Bwoah echt ranzig

Dit was ff mijn toevoeging op het geheel
Weisst
pi_45269439

En mijn toevoeging: als je 'wegzakt' bij een narcose, dat voelt zo goed
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_45269453
alleen wakker worden is rot
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_45269488
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef erkel het volgende:
Het enige wat je er dan uitgooit is oud bloed, wat je hebt ingeslikt hebt tijdens de operatie. Bwoah echt ranzig
Precies!!
Noot noot.
pi_45269526
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
alleen wakker worden is rot
Het eerste wat ze deden toen ik wakker werd, is een slang uit mijn neus halen ofzo... Gatver!
Noot noot.
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:34:35 #82
75556 erkel
back from Dagestan
pi_45269606
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:

En mijn toevoeging: als je 'wegzakt' bij een narcose, dat voelt zo goed
Dat was juist bij mij een hel. Het infuus zat waarschijnlijk niet helemaal goed, in een spier ofzo. Ik kreeg steeds meer pijn en op gegeven moment was het bijna niet te houden, maar toen viel ik gelukkig weg. Boah als ik ooit weer eens onder narcose moet, dan zorg ik wel dat dit gedeelte voortaan in orde is.

Maar ok, genoeg drama van mijn kant
Weisst
pi_45269623
ik probeer het me niet voor te stellen

ik bedoel trouwens de narcose met zo'n kapje en mentol of aardbeien dinges
Maar dat doen ze vast alleen bij kleine kinderen
pi_45269679
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
ik probeer het me niet voor te stellen

ik bedoel trouwens de narcose met zo'n kapje en mentol of aardbeien dinges
Maar dat doen ze vast alleen bij kleine kinderen
Oh zo'n 1...
Ja, over het algemeen doen ze dat bij de kleintjes ja dacht ik!
Ik kreeg gewoon een infuus. Ik was in 1 keer weg!
Noot noot.
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:37:08 #85
75556 erkel
back from Dagestan
pi_45269685
Hmm ik kreeg de keuze niet iig, dacht ik...lekker in de 'aderen'
Weisst
pi_45269738
oeh jammer, nou alleen dat gedeelte wil ik nog wel een keer
Het is 19 jaar geleden, maar ik weet het nog steeds. Super was dat zeg!
pi_45269761
Jullie hebben echt wat gemist hoor
pi_45269818
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:38 schreef Soempie het volgende:
oeh jammer, nou alleen dat gedeelte wil ik nog wel een keer
Het is 19 jaar geleden, maar ik weet het nog steeds. Super was dat zeg!
Noot noot.
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:42:09 #89
75556 erkel
back from Dagestan
pi_45269882
Men kan niet alles hebben
Weisst
pi_45270068
Ik lees net iets over zo'n narcose en lachgas.

maar er zal vast geen lachgas bij hebben gezeten.
pi_45270120
of misschien ook wel: Momenteel gebruikt men hier nog incidenteel lachgas (N2O) voor.

Oh, een vriend vertelt net dat het inderdaad (naast seks ) het lekkerste gevoel is dat er bestaat
En dat hebben jullie gemist en ik ga het niet meer meemaken
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 23:51:14 #92
39237 crew  H_T
2733
pi_45270231
Ik ben nog nooit geopereerd
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_45270306
Good for you!
pi_45270475
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
Oh, een vriend vertelt net dat het inderdaad (naast seks ) het lekkerste gevoel is dat er bestaat
En dat hebben jullie gemist en ik ga het niet meer meemaken
Noot noot.
pi_45270496
ander onderwerp aub, of bediscussieer dit even op MSN
pi_45270548
Kun je er niet tegen?
pi_45270563
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:59 schreef Soempie het volgende:
Kun je er niet tegen?
mwah
pi_45270620
Zoveel nasty vertellen wij toch niet?
Noot noot.
pi_45270662
Nasty?? Wie,wat, waar??
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 januari 2007 @ 00:04:00 #100
39237 crew  H_T
2733
pi_45270683
Google anders es op cute bunny en bekijk het eerste resultaat bij de plaatjes, stuk vriendelijker
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')