abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45259290

Welkom bij het slowchattopic voor AKQ'ers.

Alles in het teken van de meet. Nog minder dan een maand te gaan!

MEETING GRONINGEN 10-02-2007

We spreken af in hartje Groningen. Na een stevige maaltijd zullen we het eerste rondje van de avond op kosten van martelaar Jayhawk genieten in El Rubio ter ere van Homdeck.

Verder is de nacht jong en zijn de mensen warm..

De volgende mensen zullen er zijn:

Soempie
Jojoortje
MaJo
Asmodian
Iamredleader
Daffodil31LE
Nembrionic
Gooitzen
Stanley_Climbfall
Neleos
Homdeck
Jayhawk
Sitethief

Vragen, opmerkingen, aanmeldingen kunnen worden doorgegeven aan Soempie: keetepeet@hotmail.com.

Meer spannende tipjes van de sluier volgen. Wordt het karaoke of jazz??

Als je er niet bij bent, is het zoals Michael Jackson zei tegen Martin Bashir toen de laatste weigerde achter de King of Pop aan in zijn boom te klimmen: "You're missin' out!"

[ Bericht 28% gewijzigd door Stanley_Climbfall op 11-01-2007 19:43:19 ]
pi_45259345
Klets hier verder over aan- en afwezigen.. liefde en haat.. met en zonder.. meets en eenzaamheid.. vakantie en workaholisme..

Liefde!
pi_45259643
I feel lonely, lo lo lo lo lonely!
Noot noot.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 19:34:58 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_45260067
Ik mis het beertje in de OP
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_45260350
Volgend topic weer.

Hawaii_Tim, wat doe je 10 februari?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 19:42:38 #6
39237 crew  H_T
2733
pi_45260403
Ohoh, Stanley begint nu ook al

Ik heb geen concrete plannen voor de tiende
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_45260415
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik mis het beertje in de OP
En de links naar de oude topics
En de punten
En de 10 AKQ geboden
En de link naar Eisbär
pi_45260457
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Supersheep het volgende:

[..]

En de links naar de oude topics
En de punten
En de 10 AKQ geboden
En de link naar Eisbär
Slowchat is allemaal onzin. Punten, geboden en Eisbär horen bij AKQ.
pi_45260471
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ohoh, Stanley begint nu ook al

Ik heb geen concrete plannen voor de tiende
Mag ik je uitnodigen?
pi_45260553
pi_45261316
waar zijn de geboden? die staan helemala niet in de akq!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 20:07:41 #12
39237 crew  H_T
2733
pi_45261374
Gaan we midgetgolfen en dan naar een pannenkoekenschip?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_45261394
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaan we midgetgolfen en dan naar een pannenkoekenschip?
tof wanneer gaan we dat doen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_45261411
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
waar zijn de geboden? die staan helemala niet in de akq!
Oh sorry.. dan in OP van deel 29. Whahaha..
pi_45261641
piekuurtje blauwe engel
pi_45261760
hoe doen de alleenstaanden/ mensen die alleen wonen dat hier: koken voor jezelf. Doen jullie dat elke dag?

Ik kook maar 2 keer per week
pi_45261807
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:17 schreef Soempie het volgende:
hoe doen de alleenstaanden/ mensen die alleen wonen dat hier: koken voor jezelf. Doen jullie dat elke dag?

Ik kook maar 2 keer per week
ligt er aan hoe laat ik thuis ben van werken, maar meestal KKM
pi_45261863
'Bamboe Garden aandelen rijzen de pan uit, geloof me nou'
pi_45261887
KKM?
pi_45261951
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Kleffe klote macaroni?
ik denk het.
pi_45261965
Kant & Klare Maaltijd
pi_45262021
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

ik denk het.
Zo noemen we dat thuis altijd

Met de variaties

kkn
kkr
kks
enz.
pi_45262067
Die zijn hartstikke duur en ongezond.. Jayhawk.. beter 'zoeken' in de supermarkt man..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 20:26:48 #26
39237 crew  H_T
2733
pi_45262129
Hangt er een beetje van af hoe laat ik dan boodschappen ga doen en waar ik dan zin in heb. Deze week twee keer babi ketjap gegeten, omdat het de eerste keer erg goed beviel (lokale supermarkt heeft het in de aanbieding, 5 euro de kilo). Als ik zin heb om wat te koken is het meestal iets wat dan in een minuut of 20 klaar is, als ik geen zin heb een KKM. Ik maak zelden pasta.

In het weekend gebeurt het iets vaker dat ik zin heb om ingewikkeld te doen, maar meestal bewaar ik dat tot een moment dat er mensen mee eten. Dan krijg je gerechten zoals rollade met spruiten en halve aardappels in schil uit de oven. Niet heel ingewikkeld, maar duurt veel langer dan door de week
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_45262141
Ik ben ook eindelijk weer bij met heroes net 3 afleveringen achter elkaar gekeken
pi_45262163
kknasi
kkrijst
kkspruitjes

Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 20:28:15 #29
39237 crew  H_T
2733
pi_45262205
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:08 schreef Soempie het volgende:

[..]

tof wanneer gaan we dat doen?
Moeten we ergens in Nederland vinden waar die twee bij elkaar in de buurt zijn... Lage Vuursche heeft mooie midgetgolfbanen en meerdere pannenkoekenrestaurants, maar geen schip. Leeuwarden heeft wel een schip, maar geen idee of daar een midgetgolfbaan is. In Zaandam of Amsterdam was ook zo'n schip, maar weet ook daar geen midgetgolfbaan.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_45262244
Zwolle heeft ook een schip en dat is precies halverwege Groningen- Enschede.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 20:31:12 #31
39237 crew  H_T
2733
pi_45262312
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
Zwolle heeft ook een schip en dat is precies halverwege Groningen- Enschede.
En een midgetgolfbaan!

18 holes!
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:32:42 #32
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_45262372
Doen jullie niet allemaal mee met de quiz?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_45262400
Maargoed, meestal loop ik dus door de supermarkt en dan heb ik gewoon nergens trek in
Dus dan kom ik eigenlijk altijd thuis met rauwe groente, fruit, brood en drinken.
Soms kook ik voor 2 dagen en ik ga af en toe bij anderen eten (lees: 1 a 2 keer per week ).

Maar ik vroeg me dus af ook wat jullie dan aten, want ik heb vandaag een beetje rondgevraagd aan vrienden (ik wist niet wat ik moest eten vanavond en dacht: misschien hebben zij wel goede ideeen), maar ze gingen allemaal pizza, patat of een KKM eten. En daar heb ik dus geen trek in

En ik heb gewoon haast nooit zin om alleen voor mezelf te koken.
Als er mensen bij mij komen eten kook ik natuurlijk wel gewoon he.
pi_45262544
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:

En een midgetgolfbaan!

18 holes!
Dat wist ik niet.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 20:38:04 #35
39237 crew  H_T
2733
pi_45262610
Meerdere opties mogelijk:

Nasi: koop rijst, kip (of ander vlees, geen vlees of bijvoorbeeld cashewnoten), groentemixje die je lekker lijkt en oestersaus.
Hugo-maal: Een vorm van aardappels met diepvriesspinazie en 1 of 2 hamburgers
Makkelijk maal: witte bonen in tomatensaus met peper naar smaak, vlees of gebakken ei.
Makkelijk 2: Aardappelschijfjes uit diepvries, vlees naar keuze, groente naar keuze
Mega-turbo-spekschotel: capucijners met spek, Hollandse aardappelschotel met eventueel extra spek en een slavink
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 20:38:28 #36
39237 crew  H_T
2733
pi_45262623
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat wist ik niet.
Wel een pokkenend er vandaan overigens
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 20:39:51 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_45262665
Oh ja sla is ook een optie. Nodig daarvoor:

Sla naar keuze
Dressing naar keuze
Eventueel croutons naar keuze
Uitgebakken spekjes als je daar zin in hebt
Eventueel gerookte kip
Eventueel cashewnoten
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_45262771
ik hoef geen recepten hoor. Maar toch bedankt
Vroeg me alleen af of jullie elke avond netjes een gezonde maaltijd koken of dat jullie net zo lui zijn als ik Of dat er vaak pizza of zo op het menu staat.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 20:43:47 #39
39237 crew  H_T
2733
pi_45262807
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:42 schreef Soempie het volgende:
ik hoef geen recepten hoor. Maar toch bedankt
Vroeg me alleen af of jullie elke avond netjes een gezonde maaltijd koken of dat jullie net zo lui zijn als ik Of dat er vaak pizza of zo op het menu staat.
Pizza vooral als ik ingeroosterd sta tot 22:00. Dan ben ik vaak niet voor 22:30 thuis en heb geen zin om dan nog te gaan koken.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_45263054
Ik eet eigenlijk alleen pizza als vrienden het meebrengen. 'Heb je al gegeten??? Nee? Oke, dan neem ik pizza mee.' En dat is in 2 maanden 3 keer voorgekomen

Ik wilde eigenlijk gewoon even klagen over het koken als je alleen woont
pi_45263093
maar Tim jullie hebben ook een kookgroep toch? Of doen ze daar bij jullie niet aan?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 20:55:10 #42
39237 crew  H_T
2733
pi_45263245
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
maar Tim jullie hebben ook een kookgroep toch? Of doen ze daar bij jullie niet aan?
Ja hoor, we hebben kookgroepen. Daar eet ik ook regelmatig mee mee, maar soms heb ik gewoon zin in 1 specifiek ding. Dan gaat het beter als ik dat zelf maak dan als ik probeer te overleggen met anderen . Ook niet ideaal overigens, kookgroepen. Maar beter dan alleen koken.

Jammer is dat de twee personen die het vaakste koken er niet het beste in zijn... heb je lekkere gyros, wordt het helemaal droog omdat ze dat tegelijk met de aardappels opzetten, terwijl die toch echt langer moeten.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_45263348
die KK stoommaaltijden van de Appie zijn heel goed te doen
pi_45263395
Ik doe m'n boodschappen bij de jumbo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 21:01:12 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_45263450
Zullen we nu een keer de regel instellen dat elk 111e topic ook dubbele punten is? Dat is leuk voor deel 555.

(Ik had het vlak voor 444 ook voorgesteld bedenk ik me nu... wat gaat het toch snel )
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_45263458
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:59 schreef Soempie het volgende:
Ik doe m'n boodschappen bij de jumbo
ik bij de aldi maar soms ben ik lui en dan loop ik de korenbeurs even binnen
pi_45263576
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we nu een keer de regel instellen dat elk 111e topic ook dubbele punten is? Dat is leuk voor deel 555.

(Ik had het vlak voor 444 ook voorgesteld bedenk ik me nu... wat gaat het toch snel )
't maakt mij niet uit.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 21:06:55 #48
39237 crew  H_T
2733
pi_45263662
Ik ga eerst even een potje Stepmania doen, lang geleden. Tot zo!
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_45263758
tot zo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 januari 2007 @ 21:34:32 #50
39237 crew  H_T
2733
pi_45264774
Ben ik weer! Volgens mij waren m'n hi-scores niet goed, omdat ik met relatief slechte prestaties toch in de top 3 uitkwam, en zelfs een of twee keer eerste...
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')