En de links naar de oude topicsquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik mis het beertje in de OP
Slowchat is allemaal onzin. Punten, geboden en Eisbär horen bij AKQ.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En de links naar de oude topics
En de punten
En de 10 AKQ geboden
En de link naar Eisbär
Mag ik je uitnodigen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ohoh, Stanley begint nu ook al
Ik heb geen concrete plannen voor de tiende
tofquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaan we midgetgolfen en dan naar een pannenkoekenschip?
Oh sorry.. dan in OP van deel 29. Whahaha..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
waar zijn de geboden? die staan helemala niet in de akq!
ligt er aan hoe laat ik thuis ben van werken, maar meestal KKMquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:17 schreef Soempie het volgende:
hoe doen de alleenstaanden/ mensen die alleen wonen dat hier: koken voor jezelf. Doen jullie dat elke dag?
Ik kook maar 2 keer per week
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Kleffe klote macaroni?
Moeten we ergens in Nederland vinden waar die twee bij elkaar in de buurt zijn... Lage Vuursche heeft mooie midgetgolfbanen en meerdere pannenkoekenrestaurants, maar geen schip. Leeuwarden heeft wel een schip, maar geen idee of daar een midgetgolfbaan is. In Zaandam of Amsterdam was ook zo'n schip, maar weet ook daar geen midgetgolfbaan.quote:
En een midgetgolfbaan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
Zwolle heeft ook een schip en dat is precies halverwege Groningen- Enschede.
Dat wist ik niet.quote:
Wel een pokkenend er vandaan overigensquote:
Pizza vooral als ik ingeroosterd sta tot 22:00. Dan ben ik vaak niet voor 22:30 thuis en heb geen zin om dan nog te gaan koken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:42 schreef Soempie het volgende:ik hoef geen recepten hoor. Maar toch bedankt
![]()
![]()
Vroeg me alleen af of jullie elke avond netjes een gezonde maaltijd koken of dat jullie net zo lui zijn als ikOf dat er vaak pizza of zo op het menu staat.
Ja hoor, we hebben kookgroepen. Daar eet ik ook regelmatig mee mee, maar soms heb ik gewoon zin in 1 specifiek ding. Dan gaat het beter als ik dat zelf maak dan als ik probeer te overleggen met anderenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
maar Tim jullie hebben ook een kookgroep toch? Of doen ze daar bij jullie niet aan?
ik bij de aldiquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:59 schreef Soempie het volgende:
Ik doe m'n boodschappen bij de jumbo
't maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we nu een keer de regel instellen dat elk 111e topic ook dubbele punten is? Dat is leuk voor deel 555.
(Ik had het vlak voor 444 ook voorgesteld bedenk ik me nu... wat gaat het toch snel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |