abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45257745
Want ik wil een foto uploaden hiero op fok maar hij is te groot
dus hoe doe ik dit?
pi_45257856
je kan hem verkleinen met een gratis programma als irfanview.

Ik neem aan dat je hem als usericon wil gebruiken. Op Fok! zijn de usericons 60×60 pixels groot... Als je geen bewegend plaatje gebruikt, is dit eigenlijk altijd kleiner dan 10 KB.

Voor bewegende plaatjes geldt een maximumformaat van 100KB.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45257923
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:41 schreef Jordy-B het volgende:
je kan hem verkleinen met een gratis programma als irfanview.

Ik neem aan dat je hem als usericon wil gebruiken. Op Fok! zijn de usericons 60×60 pixels groot... Als je geen bewegend plaatje gebruikt, is dit eigenlijk altijd kleiner dan 10 KB.

Voor bewegende plaatjes geldt een maximumformaat van 100KB.
is een foto maar die kan beter in een fotoboek ofzo
Hoe maak je zo'n ding aan?
pi_45257959
je fotoboek? Ga naar het fotoboek (zie het knopje in die lelijke grijze balk, bovenaan) en pas daar je profiel aan en/of beheer je foto's
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45258152
Ik heb vandaag ook irfanview binnengehaald.Heeft goede functies en is Freeware
pi_45258236
PIXResizer werkt goed.
pi_45258240
irfanview is volgens mij gewoon het makkelijkst om plaatjes te kijken en snel, simpele bewerkingen mee te doen (als vergroten/verkleinen en kleurinstellingen). En voor het vergroten/verkleinen wordt er gebruik gemaakt van resamplen, waardoor een mooier resultaat verkregen wordt.

Voor 't zwaardere werk kan je kijken naar The Gimp. Een gratis programma dat niet hoeft onder te doen voor pakketten als Photoshop.
pi_45258288
waarom zie ik nergen een fotoboek icoontje?
want het staat wel bij mijn opties ingeschakeld
pi_45258346
Kiesmaar, ik vind je lief, wat ze ook zeggen
pi_45258352
Piovan en Terpentin07 hebben een fotoboek.
pi_45258517
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:52 schreef Piovan het volgende:
Kiesmaar, ik vind je lief, wat ze ook zeggen
kun je mij dan vertellen hoe je instelt dat ze je NIET mailen als je een reactie in je fotoboek hebt?
pi_45258574
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef kiesmaar het volgende:

[..]

kun je mij dan vertellen hoe je instelt dat ze je NIET mailen als je een reactie in je fotoboek hebt?
Boevenin wijzig profiel je mail veranderen of verwijderen.
pi_45258667
Ga naar het fotoboek -> 'instellingen wijzigen'->'Stuur mij een mail als ik een bericht heb ontvangen' uitvinken.
pi_45258676
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef Piovan het volgende:

[..]

Boevenin wijzig profiel je mail veranderen of verwijderen.
al gevonden bedankt
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:53:52 #15
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_45270338
Ook al kan ik aardig met computers omgaan, ik heb nauwelijks fotobewerkingsprogramma's op de computer staan en gebruik gewoon PAINT!

Gewoon even kijken naar de afmetingen, reken om hoeveel procent je moet verkleinen en gebruik dan in PAINT de optie "Uitrekken" en vul daar wat in. Werkt altijd goed bij mij.

Natuurlijk kan het veel simpeler, maar ik vind het best zo
pi_45273181
Gimp rockt!
Het is net photoshop maar dan gratis en goedgecontroleerde opensource.

Wel ff in de preferences instellen bij de x resolution en y resolution dat je een voorkeur hebt voor 300.000 pixels/inch en bij interpolation voor "cubic (best)" kiezen.
Dan krijg je de beste resultaten met verkleinen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 06:27:36 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45274601
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:50 schreef Piovan het volgende:
PIXResizer werkt goed.
en dat is gratis
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_45276661
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 06:27 schreef buzzer het volgende:

[..]

en dat is gratis
Ja, irfanview ook. En die kan ook wat meer dan PIXResizer.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:28:35 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45277363
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 09:58 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, irfanview ook. En die kan ook wat meer dan PIXResizer.
oke, die onthou ik dan even
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_45279862
Microsoft heeft voor het verkleinen van plaatjes ook een handig tooltje voor Windows
Klik, en dan rechts ImageResizer.exe

Krijg je gewoon eenvoudig tooltje aan je rechtermuisknop bij afbeeldingen
pi_45279902
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:04 schreef eQuaL het volgende:
Microsoft heeft voor het verkleinen van plaatjes ook een handig tooltje voor Windows
Klik, en dan rechts ImageResizer.exe

Krijg je gewoon eenvoudig tooltje aan je rechtermuisknop bij afbeeldingen
ideaal inderdaad
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_45280089
Maakt die gebruik van resampling?
pi_45280930
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef Jordy-B het volgende:
Maakt die gebruik van resampling?
Ik zou het niet weten

Hij doet het wel snel en zonder veel moeite in elk geval.

Voorbeeld

(Verkapte kijk-mijn-mooie-vakantiefoto-post )
pi_45281005
Hij lijkt het wel te gebruiken, maar je hebt de jpg-compressie wat hoog staan, volgens mij.

Heb je de screenshots met paint opgeslagen, ofzo?
pi_45281055
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Jordy-B het volgende:
Hij lijkt het wel te gebruiken, maar je hebt de jpg-compressie wat hoog staan, volgens mij.

Heb je de screenshots met paint opgeslagen, ofzo?
Nee foutje van xs.to

Nu doen ze het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')