is een foto maar die kan beter in een fotoboek ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:41 schreef Jordy-B het volgende:
je kan hem verkleinen met een gratis programma als irfanview.
Ik neem aan dat je hem als usericon wil gebruiken. Op Fok! zijn de usericons 60×60 pixels groot... Als je geen bewegend plaatje gebruikt, is dit eigenlijk altijd kleiner dan 10 KB.
Voor bewegende plaatjes geldt een maximumformaat van 100KB.
kun je mij dan vertellen hoe je instelt dat ze je NIET mailen als je een reactie in je fotoboek hebt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:52 schreef Piovan het volgende:
Kiesmaar, ik vind je lief, wat ze ook zeggen
Boevenin wijzig profiel je mail veranderen of verwijderen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef kiesmaar het volgende:
[..]
kun je mij dan vertellen hoe je instelt dat ze je NIET mailen als je een reactie in je fotoboek hebt?
al gevonden bedanktquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef Piovan het volgende:
[..]
Boevenin wijzig profiel je mail veranderen of verwijderen.
en dat is gratisquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:50 schreef Piovan het volgende:
PIXResizer werkt goed.
Ja, irfanview ook. En die kan ook wat meer dan PIXResizer.quote:
oke, die onthou ik dan evenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, irfanview ook. En die kan ook wat meer dan PIXResizer.
ideaal inderdaadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:04 schreef eQuaL het volgende:
Microsoft heeft voor het verkleinen van plaatjes ook een handig tooltje voor Windows
Klik, en dan rechts ImageResizer.exe
Krijg je gewoon eenvoudig tooltje aan je rechtermuisknop bij afbeeldingen![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef Jordy-B het volgende:
Maakt die gebruik van resampling?
Nee foutje van xs.toquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Jordy-B het volgende:
Hij lijkt het wel te gebruiken, maar je hebt de jpg-compressie wat hoog staan, volgens mij.
Heb je de screenshots met paint opgeslagen, ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |