Ik eet lekker kauwgum bij grote behoefte aan peuk. Ik ga het mezelf niet onnodig moeilijk maken dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
de reden is longenfyseem. Maar daaraan denken maakt niets uit voor de zin. Die zin blijft
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emfyseemquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:27 schreef Normalneo het volgende:
ik weet niet precies wat dat is nokwanda..wil je dat aub even uitleggen?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:25 schreef Normalneo het volgende:
misschien ook een beetje lollies enzo gebruiken..? keelsnoepjes..lekkere dropjes..leuke dingen kopen van wat je niet opgerookt heb per week..? niet die verplichting..het kopen van..dat je in de rij moet staan..de tijdwinst die je hebt..en de dingen die je er in de plaats van kunt doen..bijv. lekker koken en andere leuke hobbies..
zorg dan dat je wat anders in je mond hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
de reden is longenfyseem. Maar daaraan denken maakt niets uit voor de zin. Die zin blijft
daarom moet ik ook stoppen. Maar dat maakt het desondanks niet makkelijker.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef Normalneo het volgende:
dat klinkt serieus ernstig nokwanda..
ik heb zuigtabletten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:34 schreef Normalneo het volgende:
denk je zelf niet dat het beter zou zijn het weekend in te gaan met die kaugum nu je een moment hebt dat het even tegenzit/zat?
ik las het net ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb zuigtabletten.
en @metro... schreef ik net een post of zo erboven.
En nee..... geen zuigbeurt![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik las het net ja.
Tja even volhouden dan maar, weet dat afkicken moeilijk is
dat doe je jezelf aanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik moet ook dubbel afkicken, hey
Mijn eetlust is vreemd genoeg niet toegenomen. Heb ook geen behoefte aan snoep of wat anders. Alleen gisteren even biertjes en whisky maar dat was ook meer voor de gein, ik zal niet snel whisky kopen want dat is te sterk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb altijd al mijn hobbies gedaan hoor... met peuk erbij.
En lollies... ik ben niet echt van de zoete, behalve wat chocolade op zijn tijd. Ik knaag me wel suf aan chips. Vooral Nibbits en zoute sticks doen het goed. En ik eet veel. Maar dat deed ik ook al behoorlijk toen ik rookte.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:40 schreef Normalneo het volgende:
nee, maar k..ik denk he..ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat als ik zoiets weet..dat het direct is..en dat het alleen maar erger kan worden dat ik dan toch wel ff een hele lange vakantie neem..in een land waar ze geen cigaretten verkopen..
ow ja. Dat is me op andere vlakken al langer duidelijk. Dat dat wat een mens wil lang niet altijd is wat goed is voor die mens. En dat eruit komen. En denken dat je eruit bent om er dan achter te komen dat e er nog laaaang niet uit bent en weer en weer en weer.quote:het is ook zo dat toen je geboren werd je niet met een sigaret uit de mond kwam en dat willen van iets..zoals een sigaret bijv. er mede toe heeft geleid dat je nu in deze situatie zit..het willen is naar mijn mening een sterke impuls om juist in te zien op bepaalde momenten dat mocht het noodzakelijk zijn je er ook afstand van moet kunnen doen..het loslaten en het lijden kunnen je op lage gronden brengen..er-uit-komen is echter een ware onthulling van een bestaan..
dat stoppen met roken wel, ja.quote:
quote:
Inderdaad, een sigaret is het beste dat bestaat als je stopt, niet constant maar je kunt dagen hebben dat alleen de sigaret in je hoofd zit. Een sigaret, oeeeehhhh wat is dat toch een lekker ding, een sigaret staat voor het ultieme genotquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:48 schreef Bastard het volgende:
Dat is het irritante van stoppen met roken he.. het lijkt dan wel de issieu van de dag te worden.. althans dat is wat ik mij er van herriner.. alles komt terug op die vieze peuk.
nokje je bent een supermeid..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]weet je... tis haast grappig. Maar bijna iedereen op mijn werk rookt tegen de klippen op. En daar heb ik er minder moeite mee dan thuis waar ik de enige roker ben.
[..]
ow ja. Dat is me op andere vlakken al langer duidelijk. Dat dat wat een mens wil lang niet altijd is wat goed is voor die mens. En dat eruit komen. En denken dat je eruit bent om er dan achter te komen dat e er nog laaaang niet uit bent en weer en weer en weer.
dat andere ookquote:
Mijn laatste peuk heb ik opgestoken na het inleveren van boeken bij de bibliotheek op 2 januari. Ik ging na het inleveren van de boeken richting DA om kauwgum te kopen. Toen heb ik ongeveer om 13:40 de laatste sigaret op straat gegooid en uitgetrapt. De eerste de beste vuilnisbak gooide ik mijn shag in met vloei.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:00 schreef Normalneo het volgende:
want het liefst zou ik vandaag nog stoppen..ben alleen even een beetje bang voor de afkickverschijnselen..het is nu wel weekend..dat scheelt een hoop..hoeveel van die pakjes heb je gehaald en wat heb je met de laatste peuk gedaan enzo?
Hoe zwaar denk je verslaafd te zijn? En rook je ook wiet of alleen sigaretten?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:06 schreef Normalneo het volgende:
dus nu nog rokend zeg ik dat ik dus ook ga stoppen..en ik weet niet precies wat de gevolgen zullen zijn..daar kan ik alleen maar achter komen..door te stoppen..jullie merken het wel..
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:12 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo is pleitte (plan 1a en 1b uitvoeren)
En dat doet je erg merkbaar goed. Is echt een zwaaaaare verbeteringquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:11 schreef Normalneo het volgende:
ben al een aantal maanden definitief gestopt met blowen godzijdank en dat wil ik persee zo houden
Good zo!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:11 schreef Normalneo het volgende:
ben al een aantal maanden definitief gestopt met blowen godzijdank en dat wil ik persee zo houden
thx die kaugum is idd een kleine investering..ik heb alle troep waar het hoort gegooid..in de glasbak!quote:
Wel afwisselendquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:37 schreef Metro2005 het volgende:
zo stress je je rot en zo verveel je je doodlekker is dat altijd.
nouquote:
Als je het zwaar hebt dan schreeuw je maar, online hulp is ook hulpquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:44 schreef Normalneo het volgende:
@ dv jou ga ik nodig hebben kerel..! ik weet je gelukkig te vinden..ik heb wel even wat opgezocht..je moet niet teveel van die kaugumpjes nemen..want dan krijg je nicotine vergiftiging en je kunt er ziek van worden..athans dat zei dat vrouwtje aan de balie.
Moet ik denken aan die mop van dat kikkertje... ploempie in, ploempie uit... zonnetje op het ruggetjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nouheb liever gewoon altijd een beetje hetzelfde te doen. maargoed.
nog een uurtje en dan ben i kvrij, weekend!kan ik eindelijk weer fokken
o wacht, dat doe ik nu ook al
Wees blij dat je internet hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nouheb liever gewoon altijd een beetje hetzelfde te doen. maargoed.
nog een uurtje en dan ben i kvrij, weekend!kan ik eindelijk weer fokken
o wacht, dat doe ik nu ook al
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik denken aan die mop van dat kikkertje... ploempie in, ploempie uit... zonnetje op het ruggetje
nou, 8,5 u per dag fokken verveelt soms wel hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wees blij dat je internet hebt
Als je niets te doen hebt kun je nog altijd hier terecht, dus echt vervelen hoef jij je toch nooit of niet soms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |