Die topictitel is ook niet echt netjes.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef Janetje het volgende:
Schelden met kanker is 1 ding, voor veel mensen ingeburgerd, ik moet er ook niks van hebben, maar dat terzijde.
Iemand kanker toewensen is gewoon zielig.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
God zij dank is de BX ongedeerd
* Alexxxxx gaat even naar het Citroën forum, om een streepje te zetten in het 'BMW's gewrecked' topic
mag dit topic dan meequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef postmortum het volgende:
=ga naar ONZ ofzo=
Ik stiekem ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef Michellll het volgende:
maar eigelijk hoop ik dat die eigenaar van die mercedes zijn adres heeft achterhaald en hem heel hard op zijn kutkop geslagen heeft
haha idd.. hoeveel no-claim zou die al hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:47 schreef Maikuuul het volgende:
Zelfs ik zou niet eens vluchten als ik tegen een auto aanrijd, de verzekering fixed dat toch.
Huilen dat je je no-claim kwijtraakt
sadness
Kijk nou eens aan!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:34 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
1e auto toen ik 17 was ford fiesta 1.1 - verkocht met winst
toen op mijn 18e verjaardag een donkerblauwe bmw316 (zonder i) uit 1987 gekregen van mijn zus - na 1 maand afgeragd naar de sloop
toen een peugeot 205 1.1i uit 1991 - verkocht, half jaar gehad
nu een bmw 316 met i uit 1990 wederom donkerblauw. ff kijken hoe lang ik deze hou
rijbewijs sinds 23 september 2005
Zonder i kortom een D?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef Stephie het volgende:
[..]
Kijk nou eens aan!
Hij rijdt op z'n 17de al in een auto rond, heeft z'n tweede auto al naar de klote gereden en vraagt zich vervolgens in juni 2006 af hoe lang hij zijn bmw'tje zal houden. We weten nu, anno 2007, dat dat niet lang is geweest![]()
Moge die boete in ieder geval hoger zijn dan de waarde van je auto!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
iig politie stond net voor mn deur er waren getuigen geweest enz die mn kenteken hadden gezien, ik heb gelijk gezegd voor hun wat zeiden (bedankt tipgever) maar hielp volgens mij niet veel... word een boete geloof ik
zonder i is zonder injectie, is een m10 blok met carbarateurquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef Vendris het volgende:
[..]
Zonder i kortom een D?
i en d staan hooguit voor brandstof aanduiding (diesel benzine) dus wat ie nu lult weet ik ook niet![]()
hahahaha stumperd....quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
iig politie stond net voor mn deur er waren getuigen geweest enz die mn kenteken hadden gezien, ik heb gelijk gezegd voor hun wat zeiden (bedankt tipgever) maar hielp volgens mij niet veel... word een boete geloof ik
tuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:07 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
zonder i is zonder injectie, is een m10 blok met carbarateur
nee want ik heb liever geen politie aan de deur.... ik zou gewoon stoppen... iemand met iets meer IQ als een tennisbal weet dat er langs een ringweg weleens mensen kunnen zijn... denk jij de enige op de weg te zijn ofzo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik denk dat jullie precies het zelfde zouden doen of een briefje neerleggen ofzo zonder adres
dat zijn pas kutgeintjes
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik denk dat jullie precies het zelfde zouden doen of een briefje neerleggen ofzo zonder adres
dat zijn pas kutgeintjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |