Ik weet vrijwel zeker dat er geen loting is voor deze studies, dus veel succesquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:33 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik wil een c.d. maken voor de studies:
Taal en Communicatie
en
Communicatie- en informatiewetenschappen
Ik weet om eerlijk te zijn niet hoe het zit met de loting voor deze studies.
Haha. En gelijk denken dat je de uni ook met twee vingers in je neus gaat doen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef BabblingBrook het volgende:
MBO marketing & Communicatie. Maar dat doe ik met 2 vingers in mn neus.
dat zie ik haar nergens zeggen, hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:07 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Haha. En gelijk denken dat je de uni ook met twee vingers in je neus gaat doen.
Tip voor jouw van mijn doe eerst HBO.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:47 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik wilde net zeggen, ik heb geen last van hoogmoedswaanzig, maar een uitdaging in mn leven lijkt me ook weleens leuk.
Slaat echt helemaal nergens op. Ben zelf ook vrij vlot van het MBO naar het WO doorgestoomd en mijn P Cum Laude behaald en mijn cjifers zijn tot dit moment nog steeds op dat niveau. En zo ken ik wel meer mensen, dus zo vreemd is het niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:50 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Tip voor jouw van mijn doe eerst HBO.
als je zo slim bent, waarom heb je dan ooit op het MBO gezeten?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:18 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Slaat echt helemaal nergens op. Ben zelf ook vrij vlot van het MBO naar het WO doorgestoomd en mijn P Cum Laude behaald en mijn cjifers zijn tot dit moment nog steeds op dat niveau. En zo ken ik wel meer mensen, dus zo vreemd is het niet.
Als je denkt dat je het kan dan moet je het zeker proberen en faal je jammerlijk voor de c.d., ga dan inderdaad lekker HBO doen. Maar dan heb je het tenminste geprobeerd.
Het staat er toch echt op ....quote:Op zondag 14 januari 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je zo slim bent, waarom heb je dan ooit op het MBO gezeten?. En je p cum laude halen is echt bs. Dat komt niet eens op je papiertje te staan
.
Welke instelling?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:45 schreef Opzoutvaatje het volgende:
Ik moet binnenkort ook een CD afleggen in o.a. Geschiedenis. Ik vraag me alleen echt af wat ik kan verwachten.
EUR. Literatuur staat er wel bij, maar het zijn zoveel onderwerpen. Ik zou ook wel willen weten of het moeilijker is dan een vwo-eindexamen.quote:
Geen idee, sorry..quote:Op zondag 6 mei 2007 11:38 schreef Opzoutvaatje het volgende:
[..]
EUR. Literatuur staat er wel bij, maar het zijn zoveel onderwerpen. Ik zou ook wel willen weten of het moeilijker is dan een vwo-eindexamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |