Wedden dat hij thuis paars en bruin behang heeft?quote:
Wedden dat jij thuis posters van schaarsgeklede dames aan de muurt hebt hangen en in een auto met eeen spoiler en een voetbalvaantje aan de binnenspiegel rijdt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Wedden dat hij thuis paars en bruin behang heeft?![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Wedden dat hij thuis paars en bruin behang heeft?![]()
Zoals ik eigenlijk al zei: volgens mij is het niet iets wat je op een willekeurige platenspeler kunt aansluiten, maar waren het meer speciale platenspelers waar zo'n ding ingebakken zat, zeg maar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef Thomas87 het volgende:
Dank voor de reacties, ik zal nog es verder gaan zoeken. Ik zal es kijken of ik 1 kan vinden die bij mn lp-speler past.
Mooie foto's![]()
Het waren losse accessoires, maar je moest wel een platenspeler hebben die daar al geschikt voor was en die wisselaars waren ook merkgebonden, dus je moest er één hebben die speciaal voor jouw speler geschikt was. Verder kon je er (i.v.m. het gewicht en de correcte verticale afspeelhoek) niet meer dan pakweg 6 tot 8 singles opzetten, en die vielen dan (één voor één) met een rotsmak naar beneden, bovenop de singles die al op het draaiplateau lagen. Verder moest je voor veel wisselaars singles met een groot gat hebben, en dat betekende dat je vaak eerst het middenstukje eruit moest breken. Niet de moeite waard en niet aan te bevelen als je singles je lief zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals ik eigenlijk al zei: volgens mij is het niet iets wat je op een willekeurige platenspeler kunt aansluiten, maar waren het meer speciale platenspelers waar zo'n ding ingebakken zat, zeg maar.
Nog meer mooie foto's op www.grammofoon.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |