Ik mag zeggen wat ik wil want dit is een vrij landquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
http://villa-achterwerk.v(...)6067+6570460+2585683
[..]
Een fucking retard, dat soort dingen zeg je namelijk niet over Chowi want ze is lief.
Fijne vent hè die Wildersquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik mag zeggen wat ik wil want dit is een vrij land![]()
Mits meer aanwezig was dat ook wel een goede keuze geweestquote:
stoerquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
Villa Achterwerk! zo vroeg sta ik niet op van bed 's zondags, ben dan meestal nog lam..![]()
Wilders is geen lieferdjequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fijne vent hè die Wilders![]()
Dit is btw geen vrijland, we hebben gevangenissen en peuterscholen
NICHT KAPITULIEREN, NJEMAND KAPITULIERT JA SUPER TOLL!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
Villa Achterwerk! zo vroeg sta ik niet op van bed 's zondags, ben dan meestal nog lam..![]()
Ik heb liever dat je een andere avatar kiest.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb deze vuige kop al jaren, dus dat zit wel goed.
Nee, deze Siemen spreek je als Siem.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef Originele_Naam het volgende:
Spreek je het niet hetzelfde uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |