Ja maar die Hummer 2 is ook een slap aftreksel van zijn grootte broer..quote:
Weer es wat anders dan een tattooquote:
Ik heb de 555. Ik vond de 525 te plastiek uitzien. Maar de functionaliteiten zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef Bastard het volgende:
Hee, hoe bevalt die afstandsbediening dan? Jij hebt hem ook he?
De logitech 555 was 129,99 euro en je kunt er alles mee bedienen. Logitech heeft een uitgebreide database met apparatuur. Ik kan er zelfs mee op de 360 gamen als het zou moeten. Wat ook handig is, is dat je gambitsquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe duur is zo'n AB en wat kun je er allemaal mee bedienen?
Ik vind het tot nu toe elke euro waardquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het klinkt onwijs cool, maar 130 euro![]()
Huhquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Wat ook handig is, is dat je gambitskunt maken. Zo heb ik bijvoorbeeld de gambit DVD kijken onder een knop staan.
DVD kijken:
- TV aan
- TV externe input: DVD
- DVD speler aan
- Receiver AAN
- Channel Receiver: DVD
Je definieert eens serie handelingen, en die koppel je aan één knop.quote:
Oh praat .. maar ik heb mn tv nooit op standby staan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je definieert eens serie handelingen, en die koppel je aan één knop.
Oh ja, dat is een goede. Die ga ik toevoegenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:02 schreef Bastard het volgende:
Zou lekker zijn als ie de dvd lade meteen kon opengooien, dan hoef ik er alleen een dvd in te leggen
Smooootthhquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goede. Die ga ik toevoegen
Ik mis alleen nog een knop "ga een biertje voor me halen vrouw!"quote:
Zit er wel een mute knop op? Daar doe ik het ook voorquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een knop "ga een biertje voor me halen vrouw!"![]()
Koop een MacBook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:52 schreef kepler het volgende:
Windows
profiel kapot: mailtjes weg, favorieten weg, programma's weg![]()
![]()
Je kan weer zeiken wat je wil.. maar je keuze is allang gemaakt natuurlijk, alleen weer die bevestiging, dat duwtje in de rug nodig van ons.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik nu voor digitale TV zal gaan. Het analogue zenderaanbod is per 1/1 flink dichtgeknepen bij Multikabel. En digitaal is nog goedkoper ook. Tenslotte lijkt me dat Film1 kanaal best praat. Goede films en sommige zelf HD.
Twee opties:
* Goedkoop kastje van Samsung ¤ 100, RGB aansluiting, geen HDTV.
* Duurder kastje van Samsun, ¤ 200, HDMI aansluiting, HDTV.
Probleem van dat duurder kastje is dat er veel problemen mee zijn, al schijnen de meesten te zijn opgelost tijdens een laatste firmware upgrade.
Voordeel aan HDMI is dan alle bekabeling dan goed is, en dan kan de TV aan de muur
Vaagquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:52 schreef kepler het volgende:
Windows
profiel kapot: mailtjes weg, favorieten weg, programma's weg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |