Bij mij ook, ben dit weekend niet thuis anders zou ik er een foto van maken. ongeveer 15 centimeter aan elke kant en een centimeter of 40 achter, boven helemaal vrij. Staat ook verticaal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
lees: ik vind em absoluut niet warm...
maar ik weet natuurlijk niet wat hij max kan hebben...
overigens staat hij bij mij ook helemaal vrij (links en rechts.., staat op z'n zij)
Who made you an english teacher?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Yeah learn(t)(ed) my English by playing The Curse of Monkey Island... ARRRRRRR
Het lijkt inderdaad ook heel erg op het videokaart probleem wat ik bij mijn computer had. Deze gaf ook soortgelijke artifacten toen de koelventilator van de videokaart stuk was.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Bij mij ook, ben dit weekend niet thuis anders zou ik er een foto van maken. ongeveer 15 centimeter aan elke kant en een centimeter of 40 achter, boven helemaal vrij. Staat ook verticaal.
En ik bedoel met warm niet dat je je vingers eraan brand nee, maar hij is duidelijk niet uit als ie "uit" staat.
idd, heb helaas geen tijd om te spelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wario Ware is weer heerlijk dom zeg![]()
De officiële guide is ook te downloaden.... een PDF van 58 MBquote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:43 schreef mschol het volgende:de IGN Zelda: TP Guide in pdf formaat weten te bemachtigen
uitprinten is echter wel duur: 210 pagina's waar minimaal 2plaatjes pp staan
das wel erg.. die van IGN (alleen beschikbaar voor IGN Insiders ) is slechts 17MBquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:32 schreef BMH het volgende:
[..]
De officiële guide is ook te downloaden.... een PDF van 58 MB
Waar?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:32 schreef BMH het volgende:
[..]
De officiële guide is ook te downloaden.... een PDF van 58 MB
Ik vertrouw wii gamer meerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:57 schreef R_B het volgende:
SSX blur verschijnt op 15 maart
zie: http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=133
Ik heb zin in FE!! Hopelijk zijn de anime cutscenes nu wel in een goede kwaliteit.. Bij FE:POR zagen ze er iig niet uit. Dithering all over ze place.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Fire Emblem scans
http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/fire_emblem/scan_03.jpg
http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/fire_emblem/scan_04.jpg
Wiimote minigamesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Nu ik toch bezig ben
Mario Party Scan
http://www.ngcfrance.com/(...)_party_8/scan_01.jpg
Hey kijk, een PSP gamequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
vegas is geen exclusive hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:03 schreef depax het volgende:
Rainbow six las vegas is uitgesteld naar maart maar hij komt volgens veel retailers echt eraan.
Zou toch super zijn aangezien het toch x360 exclusive was ?
betekend dat het een port van de 360 moet worden en je dan toch mooie beter dan gc gfx moet krijgen.
Trouwens net een smooth moves gehaald en mijn preorder gaat naar een vriend. ( moest tot volgende week wachten)
Wel een beetje jammer dat 3 extra wiimotes 120 euro kost. Ben je 180 euro kwijt voor een leuke partygamequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:35 schreef Lexie het volgende:
Vet, ik wil die Mario Party! Is er al een release date bekend?
Ik heb er zelf twee al tweequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat 3 extra wiimotes 120 euro kost. Ben je 180 euro kwijt voor een leuke partygame.
Verkoop hem dan maar, want kleiner worden ze nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:25 schreef Mortale het volgende:
De 3e zelda tempel is veelste groot.
Achja, ben momenteel ff het overzicht kwijt, komt wel weer terug als ik verder speel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:28 schreef Lexie het volgende:
Verkoop hem dan maar, want kleiner worden ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |