Nee ze hadden alleen de chip vervangen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Had je toen een nieuwe Cube gekregen?
Blijf ik schandalig vindenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef Haay1971 het volgende:
Hoop voor je (Neverstop) dat je dan nog geen VC games gedownload hebt, want die zijn aan je Wii gekoppeld, en als je een nieuwe Wii krijgt, dan ben je die dus ook kwijt.
Kopie. Nooit origineel meegeven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef Neverstop het volgende:
Stomme vraag, zou ik m'n aankoopbewijs erbij moeten doen?
Ze willen het juist niet overdraagbaar houden. Je koopt dan ook niet vc-games, je krijgt alleen een licentie om ze te mogen gebruikenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
Blijf ik schandalig vindenKoppel die aan iets wat tenminste overdraagbaar is.
pas na het weekend inpakken he, pakketjes doen ze niets mee int weekend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef Neverstop het volgende:
Nou ik "moest" toch al opnieuw beginnen van mijn vriendin, want ze wil meekijken dus opzich kan ik ermee leven.
Ik had zonet trouwens een stuk jongen aan de telefoon die een stuk meer klantgericht te werk ging. Hij wist ook WEL wat artifacts zijn en adviseerde mij om de console verzekerd in de originele doos te versturen. Op zo'n manier dat ze niet kunnen zien dat het een Wii is, hij raadde me aan hem gewoon in te pakken. Dat ga ik denk ik maar doen dan, met een brief erbij wat er precies verkeerd aan is.
Ook wist hij me te vertellen dat savegames worden overgezet naar een eventuele nieuwe console.
Thnx voor de tip! Ik had 'm gewoon zo verstuurd over een uurtje, ik ga 'm maandag wegbrengen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef floydvisser het volgende:
[..]
pas na het weekend inpakken he, pakketjes doen ze niets mee int weekend.
is minder veilig als ie t hele weekend op het postkantoor ligt...
en je kan nog ff spelen!![]()
Dit is er mis met mijn Wii.quote:Er ontstaan zogenaamde “artifacts” op verschillende plaatsen in het scherm tijdens spelen. Soms te zien als witte puntjes, maar ook vaak als groepjes “verkleurde” en “bewogen” pixels bij elkaar. Het is erg storend tijdens het spelen.
Ik weet niet exact hoe lang de problemen zich al voordoen. Vandaag is het probleem duidelijk aan het licht gekomen nadat ik het spel Rayman Raving Rabbids voor het eerst in mijn Wii stopte (even daarvoor gekocht). In dit spel zijn de artifacts echt ontzettend duidelijk te zien, vooral in de donkere mini-games zoals “koe slingeren”. Maar in de arena waar je je voor het spelen bevindt zijn ze ook zichtbaar.
Hierna heb ik gekeken of de problemen zich ook voordoen in mijn andere games (Wii Sports en Zelda), hier zijn ze eveneens te zien. Het lijkt echter alsof ze in Rayman opvallender aanwezig zijn.
Vooral een stukje linksboven en rechtsboven van het midden van het scherm zijn de artifacts goed te zien. Ze doen zich echter over het hele scherm voor, de plaatsen lijken ongeveer gelijk te blijven.
Hier nog een discussie over hetzelfde probleem:quote:Hoewel de console al volledig los staat en zijn lucht makkelijk kwijt kan heb ik de console in eerste instantie volledig losgekoppeld en nog verder verwijderd van eventuele obstakels. Na een tijdje nogmaals geprobeerd, het probleem bleef echter.
Ik heb de console ingesteld op 60Hz in plaats van 50Hz, geen verschil.
De console horizontaal geplaatst in plaats van verticaal, geen verschil.
Mijn andere spellen geprobeerd (Wii Sports en Zelda). Hoewel in mindere mate, of misschien minder opvallend, zijn de artifacts ook in deze games te zien.
De Wii heb ik vervolgens op een andere TV aangesloten, het probleem was daarop echter ook gewoon te zien.
Ga ik ook wel vanuit, hij gaat niet voor niets terug naar Nintendo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:58 schreef Nollem het volgende:
Bij mij is er bij Rayman niets opgevallen, ook bij zelda en play en sports niets... dus ik denk dat het echt aan je Wii ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |