abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45282846
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Had je toen een nieuwe Cube gekregen?
Nee ze hadden alleen de chip vervangen.
Houd van een lijntje.
pi_45283069
niet nog een fototoestel met een sd kaart ergens slingeren?
anders gebruik je die ff totdat je een andere hebt..

versturen binnen nederland zal trouwens niet veel meer als 10-15euro kosten...
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_45283157
Nou ik "moest" toch al opnieuw beginnen van mijn vriendin, want ze wil meekijken dus opzich kan ik ermee leven.

Ik had zonet trouwens een stuk jongen aan de telefoon die een stuk meer klantgericht te werk ging. Hij wist ook WEL wat artifacts zijn en adviseerde mij om de console verzekerd in de originele doos te versturen. Op zo'n manier dat ze niet kunnen zien dat het een Wii is, hij raadde me aan hem gewoon in te pakken. Dat ga ik denk ik maar doen dan, met een brief erbij wat er precies verkeerd aan is.

Ook wist hij me te vertellen dat savegames worden overgezet naar een eventuele nieuwe console.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:43:11 #204
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_45283177
Hoop voor je (Neverstop) dat je dan nog geen VC games gedownload hebt, want die zijn aan je Wii gekoppeld, en als je een nieuwe Wii krijgt, dan ben je die dus ook kwijt.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:43:31 #205
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45283188
had laatst een 2GB kaartje besteld, 26 euro incl.
pi_45283316
Stomme vraag, zou ik m'n aankoopbewijs erbij moeten doen ?
pi_45283337
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef Haay1971 het volgende:
Hoop voor je (Neverstop) dat je dan nog geen VC games gedownload hebt, want die zijn aan je Wii gekoppeld, en als je een nieuwe Wii krijgt, dan ben je die dus ook kwijt.
Blijf ik schandalig vinden Koppel die aan iets wat tenminste overdraagbaar is.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45283348
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef Neverstop het volgende:
Stomme vraag, zou ik m'n aankoopbewijs erbij moeten doen ?
Kopie. Nooit origineel meegeven.
  Donald Duck held vrijdag 12 januari 2007 @ 13:53:32 #209
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45283541
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
Blijf ik schandalig vinden Koppel die aan iets wat tenminste overdraagbaar is.
Ze willen het juist niet overdraagbaar houden. Je koopt dan ook niet vc-games, je krijgt alleen een licentie om ze te mogen gebruiken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45283873
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef Neverstop het volgende:
Nou ik "moest" toch al opnieuw beginnen van mijn vriendin, want ze wil meekijken dus opzich kan ik ermee leven.

Ik had zonet trouwens een stuk jongen aan de telefoon die een stuk meer klantgericht te werk ging. Hij wist ook WEL wat artifacts zijn en adviseerde mij om de console verzekerd in de originele doos te versturen. Op zo'n manier dat ze niet kunnen zien dat het een Wii is, hij raadde me aan hem gewoon in te pakken. Dat ga ik denk ik maar doen dan, met een brief erbij wat er precies verkeerd aan is.

Ook wist hij me te vertellen dat savegames worden overgezet naar een eventuele nieuwe console.
pas na het weekend inpakken he, pakketjes doen ze niets mee int weekend.
is minder veilig als ie t hele weekend op het postkantoor ligt...
en je kan nog ff spelen!
going no where fast.
pi_45284031
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef floydvisser het volgende:

[..]

pas na het weekend inpakken he, pakketjes doen ze niets mee int weekend.
is minder veilig als ie t hele weekend op het postkantoor ligt...
en je kan nog ff spelen!
Thnx voor de tip! Ik had 'm gewoon zo verstuurd over een uurtje, ik ga 'm maandag wegbrengen.

En ik geloof dat m'n vorige post niet helemaal goed gelezen is, de VC games, saves, Mii's alles wordt gewoon overgezet en bewaard.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:11:09 #212
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_45284234
Website waar je Mii's kunt maken: http://www.blogsmithmedia(...)a/2006/10/mii-v3.swf

je hebt er volgens mij alleen niets aan want 't is niet op je Wii...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_45284339
daar hebbie internet voor nodig of ff maken op iemand anders zijn wii die wel internet heeft, denk dat je t dan gewoon op een sd kaart kan gooien en thuis op je eigen wii zetten
going no where fast.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:27:50 #214
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_45284898
wat is er dan niet goed aan je wii neverstop?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_45284949
pi_45284966
Een quote uit mijn begeleidende brief:
quote:
Er ontstaan zogenaamde “artifacts” op verschillende plaatsen in het scherm tijdens spelen. Soms te zien als witte puntjes, maar ook vaak als groepjes “verkleurde” en “bewogen” pixels bij elkaar. Het is erg storend tijdens het spelen.
Ik weet niet exact hoe lang de problemen zich al voordoen. Vandaag is het probleem duidelijk aan het licht gekomen nadat ik het spel Rayman Raving Rabbids voor het eerst in mijn Wii stopte (even daarvoor gekocht). In dit spel zijn de artifacts echt ontzettend duidelijk te zien, vooral in de donkere mini-games zoals “koe slingeren”. Maar in de arena waar je je voor het spelen bevindt zijn ze ook zichtbaar.
Hierna heb ik gekeken of de problemen zich ook voordoen in mijn andere games (Wii Sports en Zelda), hier zijn ze eveneens te zien. Het lijkt echter alsof ze in Rayman opvallender aanwezig zijn.
Vooral een stukje linksboven en rechtsboven van het midden van het scherm zijn de artifacts goed te zien. Ze doen zich echter over het hele scherm voor, de plaatsen lijken ongeveer gelijk te blijven.
Dit is er mis met mijn Wii.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:33:39 #217
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45285121
Heb je het ook al op een andere TV geprobeerd ?
Of op een andere Frequentie ?
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
pi_45285363
Nog een quote:
quote:
Hoewel de console al volledig los staat en zijn lucht makkelijk kwijt kan heb ik de console in eerste instantie volledig losgekoppeld en nog verder verwijderd van eventuele obstakels. Na een tijdje nogmaals geprobeerd, het probleem bleef echter.

Ik heb de console ingesteld op 60Hz in plaats van 50Hz, geen verschil.

De console horizontaal geplaatst in plaats van verticaal, geen verschil.

Mijn andere spellen geprobeerd (Wii Sports en Zelda). Hoewel in mindere mate, of misschien minder opvallend, zijn de artifacts ook in deze games te zien.

De Wii heb ik vervolgens op een andere TV aangesloten, het probleem was daarop echter ook gewoon te zien.
Hier nog een discussie over hetzelfde probleem:
http://www.miitalk.net/ge(...)tion-corruption.html
En nog een:
http://www.wiichat.com/ni(...)ent-video-issue.html

Zie nog geen doe het zelf oplossing.

Maar wat me nog het meeste zorgen baard is dat ik het helemaal niet doorhad tot ik Rayman speelde, terwijl het probleem waarschijnlijk al veel langer aanwezig is.
Is dit een nieuwe truc van Ubisoft? De enige game uitbrengen waarmee je echt kunt zien of je console het goed doet of niet.

Tip van mij:
Ik zeg niet dat er waarschijnlijk veeeel meer consoles zijn met het probleem, maar ik denk dat er wel mensen zijn zoals ik die er niet gelijk achter zijn gekomen. Probeer in donkere of erg actievolle gedeeltes van een van je games op te letten of je witte puntjes ziet die er niet horen. In Wii Tennis is het af en toe ook op het gras te zien, Wii sports lijkt er het minste last van te hebben. Ik moest daar echt opletten, in Rayman worden ze naar je hoofd geslingerd.
pi_45287410
tvp
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:58:34 #220
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45288160
Bij mij is er bij Rayman niets opgevallen, ook bij zelda en play en sports niets... dus ik denk dat het echt aan je Wii ligt
pi_45288467
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:58 schreef Nollem het volgende:
Bij mij is er bij Rayman niets opgevallen, ook bij zelda en play en sports niets... dus ik denk dat het echt aan je Wii ligt
Ga ik ook wel vanuit, hij gaat niet voor niets terug naar Nintendo.

Als ik nu zie hoe opvallend het op sommige plekken is sta ik er niet eens raar van te kijken als het toch gewoon vandaag is ontstaan. Alleen wel heel toevallig dat het precies is nu ik Rayman voor het eerst gebruik. Ik hoop niet dat die DVD een afwijking heeft ofzo en m'n Wii heeft verziekt, klinkt onwaarschijnlijk i know.
Bleh, neem ik een omweg naar huis om Rayman te kopen. Denk heerlijk een paar uurtjes te gaan Wii-en, kan ik 'm een half uur later terug naar Nintendo sturen.
Beetje jammer.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:27:00 #222
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45289011
Misschien dat er vanavond wat bij Smooth Moves gebeurd... maar daar ga ik niet van uit
pi_45289552
Neverstop, je had het natuurlijk ook even een weekendje aan kunnen kijken, garantie heb je toch wel. Beetje raar om de console gelijk terug te sturen, kan overal aan liggen (doet de wii het ook in het menu, ligt het niet gewoon aan de tv etc). Maar goed, niets meer aan te doen nu.
pi_45289664
Hij is nog niet weg en geloof me, ik heb 'm behoorlijk getest.
Bovendien heb jij niet gezien hoe dit eruit ziet. Bij Rayman is het beeld half weg, niet meer te zien omdat er groene pixels overheen staan.
In het menu is het ook te zien, echter minder. Het lijkt te maken te hebben met druk bewegende beelden.

TV is gewisseld etc enige wat ik niet heb kunnen testen is de kabel.

Anyway ik heb nu een bezoekadres gekregen dus ik drop 'm maandag gewoon even langs. Nog makkelijker (veiliger, sneller) dan opsturen.
pi_45290448
Als je artifacts op je beeldscherm ziet ligt het aan het geheugen in je wii dat gaar is. Een tv of kabel kan geen artifacts veroorzaken.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')