Waar?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:32 schreef BMH het volgende:
[..]
De officiële guide is ook te downloaden.... een PDF van 58 MB
Ik vertrouw wii gamer meerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:57 schreef R_B het volgende:
SSX blur verschijnt op 15 maart
zie: http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=133
Ik heb zin in FE!! Hopelijk zijn de anime cutscenes nu wel in een goede kwaliteit.. Bij FE:POR zagen ze er iig niet uit. Dithering all over ze place.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Fire Emblem scans
http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/fire_emblem/scan_03.jpg
http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/fire_emblem/scan_04.jpg
Wiimote minigamesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Nu ik toch bezig ben
Mario Party Scan
http://www.ngcfrance.com/(...)_party_8/scan_01.jpg
Hey kijk, een PSP gamequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
vegas is geen exclusive hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:03 schreef depax het volgende:
Rainbow six las vegas is uitgesteld naar maart maar hij komt volgens veel retailers echt eraan.
Zou toch super zijn aangezien het toch x360 exclusive was ?
betekend dat het een port van de 360 moet worden en je dan toch mooie beter dan gc gfx moet krijgen.
Trouwens net een smooth moves gehaald en mijn preorder gaat naar een vriend. ( moest tot volgende week wachten)
Wel een beetje jammer dat 3 extra wiimotes 120 euro kost. Ben je 180 euro kwijt voor een leuke partygamequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:35 schreef Lexie het volgende:
Vet, ik wil die Mario Party! Is er al een release date bekend?
Ik heb er zelf twee al tweequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat 3 extra wiimotes 120 euro kost. Ben je 180 euro kwijt voor een leuke partygame.
Verkoop hem dan maar, want kleiner worden ze nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:25 schreef Mortale het volgende:
De 3e zelda tempel is veelste groot.
Achja, ben momenteel ff het overzicht kwijt, komt wel weer terug als ik verder speel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:28 schreef Lexie het volgende:
Verkoop hem dan maar, want kleiner worden ze niet.
tja geen idee wilde gisteren beginnen maar t was dubbel happy hour dus lopen was al moeilijk zat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef Neverstop het volgende:
Ik heb zonet een 16Mb SD kaartje gevonden (kwam met de camera, bedacht m'n vriendin).
Heeft iemand enig idee hoeveel Wii saves innemen? Gaat eigenlijk vooral om Zelda, de Mii's kan ik ook op m'n remote's storen.
je kan wel uitekenen wat 1 block is (en dan doorrekenen naar de gewenste sd kaart grootte)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ik vind dat savesysteem zo stom, met blocks werken. dat moet gewoon in kb's veel duidelijker
Niet echt bekent met de serie zeker?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:37 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
"uber trick".... lol![]()
Broes kent het vast wel. Maar hij doelt op het plaatje dat die gast gewoon op de grond staat te draaien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:33 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Niet echt bekent met de serie zeker?
Uber tricks zitten er al sinds deel 2 (Tricky) in
De Wii maakt om de +- 20 minuten verbinding met het internet. Ze download dan mailtjes & mii's & synct het weerkanaal (al gaat dat niet echt lekker).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoiii even een vraagje... steeds als ik achter me pc zit staat er een verbruiker is verbonden met de Wii. Maar mijn Wii staat gewoon uit. Is dit normaal dat de Wii zelf verbinding maakt. Het lampje brand uiteraard wel oranje.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit vast bij wario wareOp een gegeven moment heb je een boss van die twee honden, ik weet hun naam niet ( je zit constant in een auto tussen de minigames door, en bij de bosse moet je je wiimote op je hoofd leggen
NiemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohwjah, er was zojuist een wario Ware reclame op RTL 4
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
nee, ik heb er nog geen spel van gespeeld, maar ik vond het wel geinig dat de uitdrukking "uber" in een spel werd gebruikt....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:39 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Broes kent het vast wel. Maar hij doelt op het plaatje dat die gast gewoon op de grond staat te draaien.
hier heeft ie soms als ik em aanzet geen wifi verbinding hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:15 schreef BMH het volgende:
[..]
De Wii maakt om de +- 20 minuten verbinding met het internet. Ze download dan mailtjes & mii's & synct het weerkanaal (al gaat dat niet echt lekker).
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niemand
Ohwjah, er was zojuist een wario Ware reclame op RTL 4![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon even updaten, in de eerste update zat de SD kaart ondersteuning (quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef ikookhier het volgende:
weet iemand welke versie je moet draaien om SD kaartje te lezenm'n 128mb sd kan i niet lezen
![]()
Dan moet ik nog even wachten m'n N-Wi-Fi stick is terug naar nintendo werkte niet meer en de lan adapter is uitgesteltquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gewoon even updaten, in de eerste update zat de SD kaart ondersteuning ().
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Chrizs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Als het niet automatisch gebeurd moet je A indrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er dan niks gebeurd heb je denk ik een bug
niet meegenomen op vakantie? De Wii is wel lekker compact.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:26 schreef linebear het volgende:
eindelijk weer wii-en... heb hem gemist tijdens de vakantie. Vooral omdat er geen sneeuw lag
Dan maar SSX kopen straks
Lol..meenemen op vakantie? dat gaat me toch wel ietsjes te ver..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
niet meegenomen op vakantie? De Wii is wel lekker compact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |