Ik heb het spel gewoon gkeocht, onder hype, en toen gespeeld, zonder hype, en ik vind het tofquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Kill_em_all het volgende:
Damn al die hype om een mini game spel... wario lijkt mij echt geen donder aan.
Daar ben ik het mee eens, echt alleen prutsers laten dat ding rond vliegen... heb hem niet een keer uit mijn hand laten glijden...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
niet dat ik die dingen al nodig gehad heb. alleen idioten laten dat ding vallen.
en toch wil je het risico niet nemen als je een mega-smash richting je peperdure LCD scherm maaktquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Nollem het volgende:
Daar ben ik het mee eens, echt alleen prutsers laten dat ding rond vliegen... heb hem niet een keer uit mijn hand laten glijden...
Ik weet niet wat het doet, waarschijnlijk fixt het wat bugsquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Voegt de 2.1 update nog iets interessants toe of kan ik voorlopig wel negeren?
Heeft geen LCD maar een degelijk stevige SHARP-beeldbuisquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch wil je het risico niet nemen als je een mega-smash richting je peperdure LCD scherm maakt
Dan heb je een excuus om er eentje te kopenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef Nollem het volgende:
Heeft geen LCD maar een degelijk stevige SHARP-beeldbuis"Laat maar vliegen dat ding !"
![]()
dat polsbandje schuift bij mij trouwens, tijdens lange tennis rallies, langzaam van mijn pols en mijn hand af, en ik heb echt geen tijd om hem tijdens de rally weer goed te doen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch wil je het risico niet nemen als je een mega-smash richting je peperdure LCD scherm maakt
2.1 update? Mis ik iets?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Zou ik dan vanavond worden begroet door een blauw pulsende wii ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
het geeft alleen een update voor ouderlijk toezicht zover ik weet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |