Met andere woorden: je zegt dus precies hetzelfde als wat ik zeg. De kans op een baan met niveau WO Psychologie is dus zeer laag. Dat je daar beneden zo aan de bak komt, snap ik ook wel. Dat je met een universitaire opleiding altijd nog vuilnisman kan worden wil nog niet zeggen dat het dan nodig is om die universitaire opleiding te doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:55 schreef MeloD het volgende:
Als je je verveelt: http://www.prismant.nl/pr(...)org_en_welzijn_b.pdf
Vanaf pagina 72
Bovendien denk ik dat er altijd wel werk te vinden is, maar dat dat nogal eens niet meteen op je opleidingsniveau ligt
Ik heb eerst HBO sociaal-agogische gedaan en daarna HBO Psychologie. Het is echt al veel minder oppervlakkig en toegepast. Je krijgt alle DSM stoornissen + behandelvormen, sociale cogn. psychologie, a&o, biologische psych... veel dezelfde stof als op WO. Ik vind het persoonlijk echt veel dieper op de geest van de mens in gaan dan SPH, MWD e.d.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:32 schreef MeloD het volgende:
@Fawn: nah, ik zoek juist meer verdieping
Dus is HBO psychologie wel een optie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:42 schreef MeloD het volgende:
Die vakken heb ik nu bij m'n minor GGZ-agoog, en dat heeft bevestigd dat ik daar veel dieper op in wil gaanEn dat doet SPH helaas niet, vandaar
quote:Schoonmaker gooit 700 examens weg
Gepost door Moniek (moniek2006) - Bron: NOS Teletekst
Gepubliceerd: woensdag 28 februari 2007 @ 14:02
Een Belgische schoonmaker van de Lessius Hogeschool in Antwerpen heeft een doos met daarin zevenhonderd examens weggegooid. Daardoor moeten alle studenten hun toets overnieuw maken. Het gaat om een tentamen dat de leerlingen van de Hogeschool al in januari hadden gemaakt.
Een leraar had de examens nagekeken en in een doos gestopt. Hij bracht het pakket tentamens vervolgens naar een medewerker die de cijfers zou verwerken in de computer. De doos bleef echter wekenlang onaangetast staan. Een schoonmaker vond de doos en gooide hem in de container. De directie heeft besloten dat alle studenten hun examen over moeten doen. Het is niet bekend of de betreffende schoonmaker is ontslagen.
hahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:44 schreef Crazykill het volgende:
Ik zou het alleen niet in Belgie gaan doen![]()
[..]
Geen natuurkunde volgens mij hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik wil het ook gaan doen. Het enige wat mij tegenstaat zijn al die negatieve geluiden over
moeilijke wiskunde/statistiek en dat je daarmee word doodgegooid.
Sociologie lijkt mij ook heel leuk. Maar daarvoor heb je ook Natuurlunde nodig dacht ik.
En daar ben ik z'o ontzettend slecht in..
Natuurkunde nodig voor sociologie? Pardon?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik wil het ook gaan doen. Het enige wat mij tegenstaat zijn al die negatieve geluiden over
moeilijke wiskunde/statistiek en dat je daarmee word doodgegooid.
Sociologie lijkt mij ook heel leuk. Maar daarvoor heb je ook Natuurlunde nodig dacht ik.
En daar ben ik z'o ontzettend slecht in..
Het is maar waar je prioriteiten liggen. Ik ben best bereid enkele jaren in de onzekerheid van de frictiewerkloosheid te leven, als ik daarna verder kan gaan met het beroep wat me daadwerkelijk ligt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:15 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Lees anders eerst ff de Studie & Werk 2006 (E. Berkhout, P.H.G. Berkhout, M Biermans) van het SER door. Psychologie staat nu niet echt bepaald bovenaan als studie waar je snel een baan mee vind....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |