Vampier
quote:Children of Bodom roeleert gewoon zwaar.
Op vrijdag 18 januari 2002 14:14 schreef Darkmind het volgende:
het is gewoon geweldig om naar te luisterenmaar wat dacht je van emperer???
Emperor is ook wel ok, maar niet geweldig
quote:precies, Something Wild van ze is geweldig, maar bij die Hatebreeder cd krijg ik halverwege toch heel erg de neiging om op de stopknop te gaan drukken, ik vind het een beetje teveel getwiedel worden
Op zaterdag 19 januari 2002 00:27 schreef Summoner het volgende:
al moeten ze oppassen dat melodie niet de agressiviteit gaat vervangen.
quote:Hatebreeder is gewoon de vetste cd van hen. Supervette gitaarriffs. Dat maakt CoB nu zo goed vind ik
Op zaterdag 19 januari 2002 20:13 schreef Arr het volgende:[..]
precies, Something Wild van ze is geweldig, maar bij die Hatebreeder cd krijg ik halverwege toch heel erg de neiging om op de stopknop te gaan drukken, ik vind het een beetje teveel getwiedel worden
Ik vind Alexi ook goed in Sinergy trouwens.
quote:Neee
Op zondag 20 januari 2002 04:31 schreef Metal_Mart het volgende:
Godverdomme, Emperor is 10 x beter.
NP: Riot - Narita
quote:Hatebreeder is vetter
Op dinsdag 22 januari 2002 16:54 schreef De Wouzeraar het volgende:
Jah, kheb net 'Follow the Reaper' van mijn lieve vriendinnetje gehad en ik draai hem echt aan 1 stuk door! CoB is echt geweldig!![]()
quote:Ze blijken live idd erg strak te spelen incl. solo's.
Op zowel Dynamo als Wacken hebben we het inmiddels bevestigd kunnen zien. Het aantal COB t-shirtjes lijkt ook hand over hand toe te nemen.
quote:Ja, net als die live cd.
Hatebreeder is vetter
quote:Zeker. Probeer ook eens de band Kalmah, ligt in hetzelfde straatje..
Op vrijdag 18 januari 2002 13:47 schreef RaZmIR het volgende:
Ik vind children of bodom toch wel erg kik:P
En jullie?
quote:ARGH!!! zekers niet! COB roeleert zwaar! technisch steekt het zeer goed in elkaar!!!! jij heb gewoon geen smaak!
Op dinsdag 03 september 2002 12:23 schreef pazuzu het volgende:
Strontvervelende, zielloze widdly-widdly priegeltroep. Punniken voor muzikanten, deel 5. Altijd als ik Children Of Bodom hoor denk ik dat m'n irritante 9-jarige adhd-achterneefje in de buurt is.
Ik dacht ze onlangs op Dynamo nog een kans te geven, in de hoop dat het live beter zou zijn. Nee hoor, weer dat rotventje.
Favo nummer: Hate Me!
quote:Blijkbaar.
Op dinsdag 03 september 2002 14:38 schreef metalheadBOC het volgende:
ARGH!!! zekers niet! COB roeleert zwaar!
quote:Je zal mij niet horen zeggen dat het geen technisch onderlegde muzikanten zijn. Het is alleen niet zo dat techniek gelijk staat aan compositorisch talent.
technisch steekt het zeer goed in elkaar!!!!
quote:Dat lijkt me duidelijk.
jij heb gewoon geen smaak!
quote:COB is gewoon supermelodieus. En vaak erg uptempo, en dat roelt gewoon. En de vergelijking met Emperor slaat natuurlijk nergens op.
Op dinsdag 03 september 2002 15:16 schreef pazuzu het volgende:
.......................
Te pas en te onpas Mozart en Beethoven citeren is niet alleen ongeïnspireerd en voorspelbaar, het wordt bij CoB zelfs lachwekkend.
[..]Dat lijkt me duidelijk.
Kalmah is idd ook een vette band, bij hen zijn blastbeats trouwens wel toegestaan, ghehe
quote:Doen ze dat dan? Ookal doen ze het, de meeste kennen die componisten toch niet. Misschien is het wel een verklaring voor COB's succes, grin
Te pas en te onpas Mozart en Beethoven citeren is niet alleen ongeïnspireerd en voorspelbaar, het wordt bij CoB zelfs lachwekkend.
quote:Mwa, buiten de drums en vocals dan
technisch steekt het zeer goed in elkaar
Het begin van Marcel Coenen's Shoreline lijkt trouwens ook echt zo'n typisch COB stukje! Check het hier! http://users.skynet.be/bs223245/shoreline.rm
Hier wat klassiekers van Children of Bodom die je echt MOET hebben:
-Downfall
-Children of Bodom
-Hatebreeder
-Warheart
-In The Shadows
-Hate me
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 03-09-2002 17:40]
quote:Jep in red light in my eyes part II dacht ik is dat intro afkomstig uit een stuk van mozart
Op dinsdag 03 september 2002 17:28 schreef Yokozuna het volgende:
Doen ze dat dan?
[edit]
Je vergeet trouwens deadnight warrior in je lijstje
[/edit]
quote:Ja zoiets boeit niet, het gaat mij erom of ze de meeste nummers hebben gejat van zulke componisten??
Op dinsdag 03 september 2002 17:39 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Jep in red light in my eyes part II dacht ik is dat intro afkomstig uit een stuk van mozart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |