abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45228163
Ja dat dus, ik vraag het me serieus af . Ik heb wel eens dat een vriendin langs komt en dat ik er achteraf achterkom dat ze alleen maar over haar zelf en haar eigen problemen heeft gepraat.... Zelfde geld als ik bijvoorbeeld met een meisje in de trein zit(gewoon klasgenootje) als ze dan uitstapt is het alleen nog maar over haar gegaan.

Nu is het totaal niet dat ik vind dat ze het over mij moeten hebben, in tegendeel ik snap niet hoe je zo uitgebreid over jezelf kunt praten tegen een relatief onbekende klasgenoot. Ik zou er nooit op komen om mijn hele levensverhaal aan iemand te vertellen die je nauwelijks kent.

Nu denk ik ook dat het bij mannen heel anders is, als ik bij een vriend langs ga is het altijd, "alles goed ja en met jou ook?" En dan is het gewoon slap lullen over vanalles en nog wat.

Dus ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen dat doen? Willen ze iemand hebben die naar hun luisterd? Advies geeft? Of vinden ze het gewoon leuk om over zichzelf te praten(wat ik me dus echt totaaaal niet kan voorstellen )
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:44:54 #2
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_45228265
mannen doen dat ook vaak zat. volgens mij heeft dat met je karakter te maken. onzekerheid of jezelf willen bewijzen ofzo. en dus niet met het geslacht.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:45:50 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45228311
Aandacht willen ze.

Aandacht.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:47:32 #4
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_45228387
nee, ik praat zelden over mezelf, ik WIL NIET eens me hele verhaal vertellen. En ik ben toch echt een vrouw,

het ligt meer aan onzekerheid dat sommige vrouwen vaak over hun eigen vertellen
Cocktail? Anyone?
pi_45228410
Omdat mannen het toelaten
pi_45228444
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef -Mellow- het volgende:
mannen doen dat ook vaak zat. volgens mij heeft dat met je karakter te maken. onzekerheid of jezelf willen bewijzen ofzo. en dus niet met het geslacht.
Ja tuurlijk doen sommige mannen dat ook, maar in de mensen die ik ken is het verschil echt heel duidleijk te zien.
pi_45228472
Vind je dat zo erg dan? Ik luister liever dan da'k spreek.
pi_45228503
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:48 schreef Logician het volgende:
Omdat mannen het toelaten
Precies. En vrouwen.
Ik heb ook vaak dat mensen alles over zichzelf vertellen, maar dat vind ik niet erg. Tenzij je contstant als "jankplek" gebruikt wordt maar dat is niet zo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:52:25 #9
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_45228605
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef RiLo het volgende:
ja ik ook dus
Cocktail? Anyone?
pi_45228649
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef RiLo het volgende:
Nee dat zeg ik dus ook... Ik vind het helemaal niet erg. Ik snap het zelfs niet dat vrouwen dat willen altijd alles aan iedereen kwijt zelfs als je diegene nauwelijks kent.
pi_45228717
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef SpecialK het volgende:
Aandacht willen ze.

Aandacht.
idd

geef vrouwen aandacht, en ze klagen dat ze meer aandacht moeten hebben. Doe dat en dan gaan ze nog een stap verder.

Dat veel mannen nog luisteren naar dat slap gelul Ik neem dan spontaan mn gsm en doe wat snake2 ofzo, laat ze maar verder lullen.

En dan zichzelf "sociaal" noemen en jou associaal Nee, trut, ik ben er gewoon niet in geinteresseerd van welk merk je gisteren gekochte goudvis viseten krijgt en welk prachtig verhaal er achter de stichter van dat merk huist.

[ Bericht 23% gewijzigd door Calyptus op 10-01-2007 22:00:20 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_45228775
TS: Mensen gaan zo ver als jij toelaat...
m.a.w niet zeuren en er wat van zeggen als het je niet aanstaat ipv hier te huilen klagen

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2007 21:59:06 ]
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:06:55 #13
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45229280
Vrouwen zijn er inderdaad goed in.. maar ik ken ook wat kerels waar je helemaal gestoord van wordt. En waar je niet eens tussenkomt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_45229393
Wat ik gemerkt heb, is dat vriendinnen van mij (allemaal met partner) heel erg overzichzelf aan het lullen waren, als ze thuis niet genoeg aandacht kregen van hun vent.
Ik vroeg dan altijd steevast, niet genoeg aandacht gekregen?
En ze vroegen zich telkens af hoe ik dat toch wist...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_45229552
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:42 schreef Drempel het volgende:
Ja dat dus, ik vraag het me serieus af . Ik heb wel eens dat een vriendin langs komt en dat ik er achteraf achterkom dat ze alleen maar over haar zelf en haar eigen problemen heeft gepraat.... Zelfde geld als ik bijvoorbeeld met een meisje in de trein zit(gewoon klasgenootje) als ze dan uitstapt is het alleen nog maar over haar gegaan.

Nu is het totaal niet dat ik vind dat ze het over mij moeten hebben, in tegendeel ik snap niet hoe je zo uitgebreid over jezelf kunt praten tegen een relatief onbekende klasgenoot. Ik zou er nooit op komen om mijn hele levensverhaal aan iemand te vertellen die je nauwelijks kent.

Nu denk ik ook dat het bij mannen heel anders is, als ik bij een vriend langs ga is het altijd, "alles goed ja en met jou ook?" En dan is het gewoon slap lullen over vanalles en nog wat.

Dus ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen dat doen? Willen ze iemand hebben die naar hun luisterd? Advies geeft? Of vinden ze het gewoon leuk om over zichzelf te praten(wat ik me dus echt totaaaal niet kan voorstellen )
Je zal zelf wel niks te melden hebben, anders zou het wel over jou gaan

Bovendien is het meestal volstrekt overbodig om naar vrouwen te luisteren, ze merken het verschil toch niet
pi_45231007
Ach wat een onzin. Ligt gewoon aan je karakter, niet aan je geslacht.
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:50:19 #17
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45231215
vinden ze leuk. Hoef jij niet zo je best te doen, alleen maar af en toe een beetje te glimlachen, tot je het zat bent natuurlijk.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45231368
Of jezelf gewoon interessant vinden? Het moet altijd maar stiekem onzekerheid zijn, maar ik geloof ook dat je best oprecht jezelf 'n interessant persoon mag vinden. Ik vind 't leven uberhaupt interessant, en aangezien ik de enige ben die mijn leven beleef en de dingen ervaar die ik zie, gaat 't veelal over wat ík heb gezien en wat ík er van vind. Dus gaat 't over mij. Sim-pel. En natuurlijk ben ik daarnaast even oprecht benieuwd naar wat de visie is van de persoon die tegenover me zit. Dus is 't zo'n 50/50 denk ik.
pi_45231652
Vrouwen hebben het niet over zichzelf. Dat zie je echt verkeerd. Vrouwen hebben het over relaties. Zo zitten vrouwenhersenen nu eenmaal in elkaar.
En ja, vrouwen willen iemand die luistert. Luisteren duidt op erkenning. Dat willen ze.
Je moet geen adviezen geven, alleen maar luisteren.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_45232132
lekker generaliseren zeg, ben zelf meestal 't luisterende oor...
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:11:50 #21
83951 rashudo
project 2501
pi_45232343
Als vrouwen praten, komen er bepaalde stoffen in hun hersenen vrij die verslavend werken. Daarom praten ze zoveel. Ze praten over zichzelf, omdat ze daar het meeste vanaf weten. Meestal zijn ze namelijk behoorlijk egocentrisch.

Als vrouwen niemand in de buurt hebben om mee te praten, bellen ze iemand op om mee te praten.

Als vrouwen niet praten, eten ze chocolade, of chocoladeijs, of zijn ze ergens anders mee bezig wat een fijn gevoel geeft. Een fijn gevoel geproduceerd door endorfinen. Soms komt daar ook een activiteit bij kijken die mannen prettig vinden. En dan heb je geluk.
Their eyes opaque.
pi_45232402
Opruimslotje.
pi_45233198
En weer open.

Hele lading slowchat en enkele onzinreacties verwijderd. Game on.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45237641
ken ik; gevolg: 40euro beltegoed in 3 dagen weg (ja, ik vind haar leuk/aantrekkelijk/lief/etc dus ik hang niet zomaar op)

Daarna toch maar een vaste telefoon gepakt
  Redactie Games donderdag 11 januari 2007 @ 02:43:39 #25
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45237687
Wacht even, mannen zijn toch altijd het 'luisterend oor' toch?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')