Ja tuurlijk doen sommige mannen dat ook, maar in de mensen die ik ken is het verschil echt heel duidleijk te zien.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef -Mellow- het volgende:
mannen doen dat ook vaak zat. volgens mij heeft dat met je karakter te maken. onzekerheid of jezelf willen bewijzen ofzo. en dus niet met het geslacht.
Precies. En vrouwen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:48 schreef Logician het volgende:
Omdat mannen het toelaten
ja ik ook dusquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef RiLo het volgende:
Vind je dat zo erg dan? Ik luister liever dan da'k spreek.
Nee dat zeg ik dus ook... Ik vind het helemaal niet erg. Ik snap het zelfs niet dat vrouwen dat willen altijd alles aan iedereen kwijt zelfs als je diegene nauwelijks kent.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef RiLo het volgende:
Vind je dat zo erg dan? Ik luister liever dan da'k spreek.
iddquote:
Je zal zelf wel niks te melden hebben, anders zou het wel over jou gaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:42 schreef Drempel het volgende:
Ja dat dus, ik vraag het me serieus af. Ik heb wel eens dat een vriendin langs komt en dat ik er achteraf achterkom dat ze alleen maar over haar zelf en haar eigen problemen heeft gepraat.... Zelfde geld als ik bijvoorbeeld met een meisje in de trein zit(gewoon klasgenootje) als ze dan uitstapt is het alleen nog maar over haar gegaan.
Nu is het totaal niet dat ik vind dat ze het over mij moeten hebben, in tegendeel ik snap niet hoe je zo uitgebreid over jezelf kunt praten tegen een relatief onbekende klasgenoot. Ik zou er nooit op komen om mijn hele levensverhaal aan iemand te vertellen die je nauwelijks kent.
Nu denk ik ook dat het bij mannen heel anders is, als ik bij een vriend langs ga is het altijd, "alles goed ja en met jou ook?" En dan is het gewoon slap lullen over vanalles en nog wat.
Dus ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen dat doen? Willen ze iemand hebben die naar hun luisterd? Advies geeft? Of vinden ze het gewoon leuk om over zichzelf te praten(wat ik me dus echt totaaaal niet kan voorstellen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |